Ze života lišáka - Bidding Fox live*

Hodné dobré @jirka :thumbsup:

Od samotného začátku se lišák umí postarat také o slovenskou Heureku a na blogu najdete jak mu to jde v rukou agentury Besteto při řízení inzerce pro velké elektro na Slovensku.

Případová studie Heureka.sk a elektro.

PDF najdete zde

2 Likes

:balloon: 13.6.2017 - Úprava interních výpočtů a nový graf vývoje biddingu u produktu

V úterý vyšla aktualizace aplikace. Co se změnilo? Nejviditelnější změnou je graf vývoje biddingu u produktu na stránce Produkty a upravené barvy v Diagnostice. V exportu produktů do CSV také najdete nový sloupec Setting, který vám dává vědět jaké nastavení se na daný produkt vztahuje.

Graf vývoje biddingu v čase

Z těch “neviditelných”, ale důležitých úprav je to přepis interního algoritmu biddování pro rychlejší dosáhnutí biddovaných pozic a další rozšiřitelnost z naší strany - na to se moc těším. Navrch řada drobných úprav.

Prosím, zkontrolujte si pro jistotu, zda vám inzerce stále běží v pořádku. Kdyby ne, napište mi zprávu.

Diagnostika

1 Like

:balloon: 29.6.2017 - Nová stránka vytvoření/editace nastavení

Pokračujeme ve vylepšeních. Tentokrát přišlo na řadu vytváření a editace nastavení. Z dvou kroků je jeden a tak všechno uvidíte rovnou.
Tím získáte lepší přehled a nějaký čas k dobru :wink:

Nyní je na řadě stránka “Produkty”.

2 Likes

:balloon: 11.7.2017 - Produkty v novém kabátě

Jak jsem sliboval v předchozím příspěvku přišla tentokrát řada na stránku s výpisem produktů. Co se změnilo a co je nového najdete níže.

Přehlednější výpis produktů

Samotný výpis jsme pro lepší přehlednost a kompaktnost upravili do tabulky. Díky tomu je na první pohled vidět o něco více informací a navíc můžete výpis produktů řadit kliknutím na záhlaví sloupce. Primárně je pořadí produktů v tabulce podle výše nastaveného CPC (biddingu).

Filtrování

Dále jsme na stránku přidali filtry. Zkontrolujete si tak rychleji produkty z konkrétního nastavení, strategie…

Filtrovat můžete podle

  • Jednotlivých nastavení
  • Výše CPC
  • Dostupnosti
  • Strategie
  • V jakém stavu se produkt nachází
  • Počtu e-shopů v produktovém detailu na Heurece
  • Pozice produktu

Vyhledávání

Pokud chcete vědět jak je na tom konkrétní produkt použijte vyhledáván, které hledá v názvech produktů.

Pracujeme na tom, aby se stránka načítala rychleji.

Další stránkou aplikace, která projde úpravou bude hlavní strana.

Pokud narazíte při používání na nějakou neplechu dejte mi prosím vědět, děkuji.

1 Like

:balloon: 18.8.2017 – Novinka detail produktu a přehled dalších nastavení v detailu nastavení

Vyšla aktualizace aplikace a přináší pár uživatelsky užitečných vychytávek. První vznikla, aby jste nemuseli neustále překlikávat mezi stránkami v aplikaci pro kontrolu jednotlivých nastaveními (biddingu). Teď když jste v jednom konkrétním nastavení, na pravé straně vidíte novou tabulku. Jedná se o Další nastavení, tedy místo, kde máte přehledně zobrazené všechny nastavení biddování. Také zde můžete vytvořit rovnou nové nastavení.

Detail produktu

Další novinkou je detail produktu. Na ten se dostanete prokliknutím konkrétního produktu ze stránky Produkty. Zobrazí se Vám zcela nová přehledná tabulka, kde vidíte užitečné informace jako cenu produktu, dostupnost, nastavenou strategii, kdy aplikace naposledy přenastavovala bidding. Také zde vidíte informace z Heureky. Například pozice podle ceny, nebo také popularitu produktu. Popularita může být relativní, podle popularity ostatních produktu z vašeho feedu, nebo absolutní v rámci celé Heureky.

Pod přehledem je graf a tabulka denních hodnot k danému produktu za posledních 30 dní. Až na CPC (bidding) jsou data z Google Analytics.
Ke každému dni uvidíte

  • nastavený bidding
  • návštěvy
  • objednávky
  • obrat
  • konverzní poměr

Na dalších novinkách usilovně pracujeme :wink:

2 Likes

:balloon:
Tentokrát trochu jinak. Za poslední dobu jsme lišáka učili postupně různé nové kousky jako je častější aktualizace vstupních dat pro bidding. Lišák se mezi tím stihl také převléknout a na závěr vyrostl a zvládá biddovat několikrát za den.

Detaily najdete na blogu

3 Likes

:balloon: Nová diagnostika produktů

Pokud používáte Bidding Fox, jistě si všímáte, že souvisle pracujeme na jeho vylepšeních. Teď to “schytala” diagnostika a krom nového kabátku dostala i nové kapsy

  • Problémy
  • Varování
  • a Doporučení

Co v které kapse najdete se dozvíte v článku na blogu >> Nezastavujeme – Bidding Fox vylepšil svoji diagnostiku :: Bidding Fox

2 Likes

:balloon: Lepší přehled produktů a Detail produktu

Pokračujeme ve vylepšování a nyní se dostalo na přehled produktů a detail produktu.

Přehled produktů

Na přehledu jsme

  • rozšířili filtry
  • přidali nová data
  • můžete si zvolit vlstní počet zobrazovaných produktů

Detail produktu

Detail dostal nová data a diagnostiku

K oběma částem se více dozvíte v článku.

filtry-prepina-dat

produkt-prehled

2 Likes

:balloon: Nový Detail strategie - větší přehled o strategii

Do nabídky stránek jsme přidali stránku Detail strategie, která vám pomůže lépe se orientovat v analytických datech vašich biddovacích strategií.
grafy-prepinani

Můžete tak:

  • vidět nastavení každé strategie
  • strategie upravovat či pozastavit
  • vidět, kolik produktů splňuje nastavené cíle
  • získat informace z předešlého dne, za poslední týden, 14 dní a měsíc

Více najdete v tomto článku na blogu.

1 Like

Aplikace Bidding Fox :fox_face: pořádá nové workshopy. :man_teacher: Chcete zjistit, jak na automatický bidding pomocí naší lišácké aplikace? Přihlašte na některý z následujících termínů. Ochutnávkou toho, co vás čeká, vám může být nový článek na našem blogu: Pořádná porce biddingu, aneb proběhl první lišácký workshop :: Bidding Fox

2 Likes

:balloon: První várka březnových novinek

Novinky v nastavování aplikace, výběru mezi daty z Google Analytics a Heureka.cz, vyhledávání podle kategorií na Heureka.cz a další. To se lišák naučil v poslední aktualizaci.

Co od ní můžete čekat?

Úvodní tutoriál - základní seznámení s nastavením aplikace, která se spouští při první návštěvě v BF.

Dál se můžete rozhodnout s jakými daty bude BF pracovat, vybíráte mezi daty z Google Analytics nebo těmi z Heureky. O dalších novinkách si přečtěte na blogu :point_right: Březnové novinky v Bidding Foxu, aneb lišák se znovu vybarvil :: Bidding Fox

1 Like

:balloon: Březnové novinky II. - Vylepšené filtrování

V Bidding Foxu proběhla další aktualizace. Zaměřili jsme se na možnosti filtrování na podstránce Produkty. Rychleji poznáte spuštěné a pozastavené strategie, přidali jsme filtr, který na klik zobrazí produkty bez vyplněné dostupnosti a další, který zobrazí produkty přidané do feedu za posledních sedm dní a nově máte možnost seřadit produkty podle data vytvoření. Navíc si kombinace filtrů, které používáte nejčastěji můžete uložit. Vice na blogu >

1 Like

:balloon: Březnové novinky III. - Exporty jsou zpět a něco navíc

Máme pro vás další březnové novinky. Co přinesl poslední release? Vrátili a vylepšili jsme exporty do CSV. Během generování nemusíte čekat na dokončení, ale můžete v aplikaci dál pracovat. Přidali jsme filtr nových produktů a produktů bez dostupnosti.

Víc si přečtěte na blogu - Březnové novinky III. - exporty jsou zpět :: Bidding Fox

1 Like

:balloon: Kredit na Heurece už vám jen tak nedojde


Je tady další várka novinek, se kterými se v aplikaci potkáte. Jaké to jsou tentokrát?

Zaměřili jsme se na

  • docházející kredit,
  • notifikace,
  • vyhledávání a zobrazení dat.

Pojďme se na to podívat na blog >

1 Like

:balloon: Naučili jsme Lišáka reportovat!

Naučili jsme Lišáka reportovat! Zobrazí souhrnné statistiky za nastavené strategie, TOP 5 strategií, statistiky pozic a TOP 15 nejlepších a nejhorších produktů. Report si můžete stáhnout i do PDF. V plánu toho máme mnohem víc a s reporty si budeme ještě chvíli hrát. Více na blogu >

2 Likes

full-600

:baby: Nový přírůstek do Lišákovy rodiny

Rád bych vám představil novou aplikaci, kterou vám přináší náš tým. Seznamte se s Bidding Fox Elements, který navazuje na starší aplikaci Data Owl. Tu nahrazuje a rozšiřuje.

Proč tedy Bidding Fox Elements vznikl? Data Owl není do budoucnosti udržitelný, kvůli rychle rostoucímu objemu dat a aktualizací PHP na AppCloudu. Proto naplno přecházíme k Bidding Fox Elements, aby nás nic nebrzdilo. Nová aplikace přinese také nové elementy.

Seznamte se s ním u nás na blogu nebo si ho rovnou zapněte >>

1 Like

:balloon: Lišák vám nabízí možnost ručního biddování, cílení strategií na konkrétní pozice a nový widget.

  • Ruční bidding
    • Možnost ručního nastavení biddingu, jednorázově nebo trvale a možnost rychle upravit CPC.
  • “Zmrazení” CPC
    • V případech kdy, chcete být na pozici ať to stojí co to stojí…
  • Cílení na konkrétní pozice
    • Nyní si můžete přesně nastavit pozice, na které chcete cílit.
  • Nový widget
    • Widget aplikace nyní zobrazuje rychlý přehled o vašem sortimentu.

:fox_face: Chcete vědět víc? Přečtěte si celý článek o novinkách na našem blogu >>

Ruční bidding pro vyfiltrováné produkty - hromadně

Ruční bidding pro každý produkt zvlášť

1 Like

:balloon: Automatické spuštění biddingových strategie a nastavení párování adres pro Google Analytics

Máme pro vás další novinky z Bidding Foxu. Teď v aplikaci můžete nastavit automatické spuštění a vypnutí strategie. Nemusíte tak už myslet na to, že ji musíte v aplikaci spustit.
Pro nastavení párování dat z Google Analytics můžete odstranit část URL, UTM parametry nebo části URL nahradit regulárními výrazy.
V neposlední řadě jsme přidali možnost hromadného ukládání nastavení ručního biddingu.

Zajímá vás víc? O novinkách si přečtěte na blogu>>

Automatické spuštění biddingové strategie

Nastavení URL adres pro Google Analytics
nastaveni

1 Like

:balloon: Novinky v biddingovém reportu

Reporty neřekly ještě své poslední slovo a stále s nimi máme velké plány. Nyní to jsou novinky jako automatické posílání na e-mail na začátku nového měsíce, porovnání období jak to znáte například z Google Analytics a třetí novinkou je vlastní logo do reportu - snadno rozlišíte pro jakého klienta report je, nebo použijete vlastní logo.

Více o novinkách si přečtěte na blogu >>

Porovnání období

Vlastní logo do reportu

2 Likes