UTM parametry až na konec

,

Ahoj,

mám pocit, že už jsem to řešil, ale nevím jak to dopadlo… :-). MERGADO mi dělá trochu bordel tím, že nepřidává UTM parametry až na konec URL, v případě, že se jedná například o varianty tvořené “#”
například
koberce-prime-pile/7598-kusovy-koberec-prime-pile-102291-patchwork-optik-bordure-grau-creme-schwarz-4260388038903.html#/rozmery-60x110

po UTM
koberce-prime-pile/7598-kusovy-koberec-prime-pile-102291-patchwork-optik-bordure-grau-creme-schwarz-4260388038903.html?utm_campaign=500-1000&utm_content=Vsechny+koberce+%7C+Ko&utm_medium=product&utm_source=heureka&utm_term=Kusovy+koberec+Prime+Pile+102291+Patchwork+Op#/rozme

tzn ořízne rozměr produktu a vzniká tak duplicita URL…

dalo by se to udělat tak, aby byly UTM na konci?

díky

Řešilo se to zde a výsledkem bylo, že na pořadí proměnných v URL adrese nezáleží, takže není chyba, že MERGADO vkládá UTM parametry hned na začátek.

V tvém příkladu však nemáš v URL adrese další proměnné, ale tzv. kotvu (#). A tady by UTM parametry za touto kotvou ani nemohly být zapsané, protože by potom nefungovaly. Braly by se jako součást té kotvy a né jako proměnné.

Co tedy s tím?
Zjistit, co ti ořezává URL adresy a ořezávání zrušit. MERGADO to samo od sebe nedělá a délka URL adres může být i přes 2000 znaků, takže nevidím důvod adresy ořezávat.

Pokud z nějakého důvodu potřebuješ mít URL adresu dlouhou jen určitý počet znaků, potom doporučuju upravit obsah proměnných utm_term a utm_content, protože v nich jsou nejdelší texty, které celou URL adresu prodlužují. :wink:

PS: jinak prohození části URL adresy (např. dostat UTM parametry na konec, za jiné proměnné v URL) lze zařídit pomocí regulárních výrazů a pravidla typu Najít a nahradit. V případě potřeby stačí uvést konkrétní příklad URL a já s tím poradím, jak regulár nastavit. :muscle:

1 Like