Nová verze MERGADA
Datum a čas nasazení
středa 16. 8. 2023 15:30
Novinky
Registrační proces do MERGADA prošel významnými změnami:
- Samotná registrace je nyní zjednodušena na pár kroků.
- Vylepšili jsme design rozhraní naší přihlašovací autority Accounts.
- Samotné údaje pro fakturaci budou potřeba až ke konci zkušební doby e-shopu (za 30 dnů). Pokud uživatel nebude mít platební údaje vyplněné, tak po uplynutí zkušební doby budou všechny projekty v e-shopech uživatele vypnuté.
Preferujeme platbu inkasem z platební karty. Pro nové uživatele je to nyní jediná forma platby, kterou umožňujeme. Stávající uživatelé si ji mohou nastavit také.
- Další informace naleznete ve vlastním článku Vylepšili jsme způsob registrace.
- Samotná registrace je nyní zjednodušena na pár kroků.
Komponenta pro převod projektů na Mergado 2 již nepřevádí nepoužité proměnné.
Upravili jsme převodníky pro formáty Shoptet (dodavatelský, kompletní, CSV).
- Převodník nově správně převádí hodnoty mezi
ITEM_TYPE
(Shoptet) a elementy s významemCONDITION
(Mergado XML), a to takto:CONDITION = "new"
↔ITEM_TYPE = "product"
aCONDITION = "used"
↔ITEM_TYPE = "bazaar"
.
Opravili jsme převod akčních cen (element
ACTION_PRICE
) - v případě, že tato cena již obsahovala daň, tak ji v převodníku již nebudeme započítávat podruhé.
- Převodník nově správně převádí hodnoty mezi
Na základě zpětné vazby jsme zvětšili vyhledávací pole na hlavní stránce; lépe se Vám pak mohou hledat například URL adresy vašich feedů.
UI: Pokud adresa Vašeho vstupního feedu obsahuje přihlašovací heslo a jméno (ve formě
https://jmeno:heslo@nejaky-eshop.cz/...
), na stránce přehledu projektu (kde toto jméno a heslo z URL z bezpečnostních důvodů schováváme) je nyní nově poznat, že daná URL vůbec nějaké jméno a heslo obsahuje.- Tlačítko pro zkopírování URL nově také zkopíruje celou URL i s těmito údaji a ne bez nich, jako dříve. To znamená, že takto zkopírovanou celou URL adresu už lze použít ve vyhledávání na hlavní stránce MERGADA s přehledem e-shopů.
Odstranili jsme některé problémy při stahování produktů komplikovaných feedů v CSV formátu na stránce Produkty. Ve zkoumání dalších možností, jak toto optimalizovat, pokračujeme nadále.
- Při detekci formátu v průvodci novým projektem nově preferujeme “hlavní formát” namísto formátů, které z něj až vychází. Preferujeme formáty:
Google
(např. oproti velice podobnému formátuPinterest
),Heureka
(např. oproti velice podobnému formátuGlami
) aShoptet kompletní
. - UI: Optimalizovali jsme rozhraní pro správu projektu tak, že se nově jeho stránky vůbec načtou i v případě, že projekt obsahuje velmi velké množství pravidel.
Opravili jsme málo se vyskytující chybu v pravidlech, která nastávala při automatickém vytváření hodnot elementů (viz novinky, z června) v případě, že bylo v cestě k elementu, do kterého se má zapisovat, použitá ještě další zanořená podmínka.
- A další drobné změny a vylepšení.