Aktuální potíže s přegenerováním a aplikací pravidel v Mergadu

Co se stalo:
Po včerejším DDoS útoku na poskytovatele naší serverové infrastruktury se potýkáme se sníženou dostupností našich služeb. Jeden z databázových serverů Mergada zatím není v provozu a Mergado nestíhá přegenerovávat všechna data v obvyklém režimu.

Aktuální stav
Situaci řešíme ve spolupráci s poskytovatelem naší serverové infrastruktury a snad se podaří vše co nejrychleji opět obnovit.

Děkujeme za Vaši trpělivost a omlouváme se za potíže.

Zdar Luďo,

už jsem chtěl panikařit a psát na podporu, že se mi nechce nic přegenerovat. Díky za info. Přeju ať to dáte brzy do kupy :wink:

Ondra

1 Like

Aktualizace:
Dnes 20.8.2018 od 16 h bude cca hodinový výpadek Mergada, potřebujeme restartovat databázové servery, aby se mohl začít synchronizovat ten hlavní co momentálně nejede (v důsledku včerejšího DDoS). Pak už by se měla rychlost přegenerování začít vracet do normálního stavu.

Vyřešeno
Po včerejším spuštění hlavního databázového serveru se již obnovil běžný provoz a Mergado nyní funguje v původním, standardním režimu.

Mergado mi opět neběží, resp. kolik desítek minut musím prosím čekat na aplikaci pravidel či nový export?

Vojta

Mrergado neběželo jen během toho plánovaného výpadku, pokud se však objevil jiný problém, je nejlepší kontaktovat nás emailem na Mergado@Mergado.cz s konkrétním popisem problému.

Doba pro import nového exportu nebo pro přegenerování feedu záleží na počtu produktů ve feedu a počtu pravidel v Mergadu. Může jít o jednotky minut nebo o několik hodin u feedu se stovkami tisíc produktů.

Koho by zajímala aktuální situace, víc jsem se rozepsal ve vlákně:

Zde diskusi uzavřu, ať to řešíme na jednom místě.
Děkuji všem.