Pridali sme 3 nové funkcie, ktoré vás upozornia na nedokonalosti v obrázkoch.
Vodoznaky
Odhaľte obrázky, ktoré obsahujú vodoznak. Veľká časť porovnávačov a inzertných sietí vodoznaky v obrázkoch nepovoľuje. Môže sa stať, že tieto produkty vám budú zablokované a nedostanete ich do inzercie.
Pozícia, zarovnanie a veľkosť produktu na obrázku
V ideálnom prípade by mali produkty na obrázkoch vypĺňať čo najväčšiu plochu a byť zarovnané na stred. Ak sa vaše obrázky odchyľujú od tohto štandardu, náš nový modul vás na ne upozorní.
Kvalita obrázkov
Príliš malé, rozpixelované obrázky, ktoré obsahujú glitche znižujú výpovednú hodnotu o produktoch a odradia zákazníkov. Nízky kontrast medzi produktom a pozadím (biely produkt na bielom pozadí) spôsobí, že produkt bude nevýrazný. Všetky tieto nedokonalosti teraz odhalíte na jednom mieste v module Kvalita obrázkov.
Novinkou je tiež to, že podporujeme formát árukereső.hu
Vyskúšajte si nové moduly na audit-obrazku.cz.
5 Likes
@marekdanko Zvládne ten audit vodoznaky i opravit? popřípadě nějaké doporučení na nějaký jiný nástroj?
1 Like
Ďakujem za otázku @markmedia.
Ak vodoznak nezasahuje do produktu na obrázku, dá sa to vo Feed Image Editore vyriešiť pomocou jednoduchého prekryvu, hromadne u viacerích obrázkov. Návod je na našom blogu.
Alternatívnym riešením je skúsiť dohľadať náhradný obrázok, ktorý vodoznak neobsahuje. Napríklad v databanke produktových obrázkov. Jednoducho, pomocou EAN kódu. O tom ako na to sme písali v 3. bode tohto článku.
Odstraňovať vodoznak, ktorý prekrýva produkt zatiaľ Feed Image Editor nevie.
5 Likes
Máme pre vás ďalšie novinky v audite obrázkov.
Rozširujeme podporu pre ďalšie jazyky, najnovším prírastkom je nemčina.
Audit je tak celkovo dostupný už v ôsmich jazykoch:
Medzi nové podporované formáty patria:
Odteraz tiež pomocou filtra zobrazíte výsledky osobitne pre každý porovnávač.
Na ďalšie skvelé novinky sa môžete tešiť už čoskoro.
2 Likes
Audit podporuje odteraz dva nové formáty.
Novinkou je tiež to, že v každej jazykovej mutácií auditu sa vám zobrazujú podporované formáty podľa významnosti pre daný región.
3 Likes
V audite obrázkov odteraz nájdete 2 nové odporúčania:
-
Veľkosť súboru s obrázkom z hľadiska SEO vás upozorní na obrázky, ktoré majú príliš veľkú dátovú veľkosť. Tá sa môže negatívne prejaviť v príliš dlhej dobe načítavania obrázkov, obzvlášť na mobilných zariadeniach a viesť tak k zvýšenej miere opustenosti stránok vášho e-shopu.
-
Možnosť doplniť alternatívne obrázky vás upozorní na to, ak porovnávač na ktorom chcete inzerovať podporuje inzerciu alternatívnych obrázkov a u produktov vo vašom sortimente máte dostupný iba hlavný obrázok.
Okrem týchto noviniek tiež podporujeme 2 nové formáty:
Určite ste si už všimli, že vo výsledkoch auditu nájdete tlačítko s možnosťou dohodnúť si online schôdzku. Ak si nie ste istý, čo niektoré výsledky znamenajú, prípadne by ste uvítali radu ako chyby v obrázkoch opraviť, nikdy na to nebola jednoduchšia cesta ako teraz. Neváhajte sa ozvať.
2 Likes
Audit obrázkov podporuje dva nové formáty.
2 Likes
Audit obrázkov sme rozšírili o ďalšie nové formáty.
1 Like
Teší ma, že sa s vami môžem podeliť o nové podporované formáty Auditu obrázkov.
Novinkou je tiež nový modul Doporučená úroveň komprese. Kompresia obrázkov je výhodná v tom, že zníži ich dátovú veľkosť za cenu nepatrnej straty kvality. Keď to však preženiete, strata kvality môže byť výrazná a takýto obrázok už nebude atraktívny. Naviac, niektoré inzerčné kanály môžu mať s vyššími úrovňami kompresie problém. Nový modul vás na takéto problematické obrázky upozorní.
2 Likes
Náhľady odstránenia pozadia a vylepšenia rozlíšenia, ukážkové grafické šablóny a ZOOT marketplace v Audite obrázkov
Nové náhľady
Ukážky pre vaše produktové obrázky sa vám zobrazia:
- nepodporovaných rozmerov (pri veľkosti menej ako 300x300 px)
- u kvality obrázkov (pri veľkosti menej ako 300x300 px)
Ukážkové šablóny
Pozrite sa, ako budú vaše produktové obrázky vyzerať na predpripravených šablónach v aplikácii Feed Image Editor:
Skontrolujte si váš e-shop pre formát ZOOT marketplace
Medzi ďalšie reklamné systémy sme zaradili ZOOT marketplace. Prevrte si, ako vaše produktové obrázky spĺňajú jeho podmienky a inzerujte bezchybne.
Okrem toho, sme doladili pár drobností pre tie najlepšie výsledky auditu, ktoré vám pomôžu vychytať chyby na produktových obrázkoch a inzerovať tak čo najkvalitnejšie.
1 Like
Vyskúšajte si funkciu na odstránenie vodoznakov v náhľadoch výsledkov Auditu obrázkov
Skontrolujte vaše produktové obrázky zdarma s Auditom obrázkov a vyskúšajte si odstrániť vodoznak na vašich vlastných obrázkoch.
Ako odstrániť vodoznak
Po doručení výsledkov z Auditu obrázkov dostane rozpis chýb, rozdelený podľa závažnosti na problémy, varovania a odporúčania.
- V časti Varovania nájdete Vodoznaky, ktoré si rozkliknite.
- Na ľavej strane máte produktový obrázok s vodoznakom alebo textom. Obrázok je náhodne vybraný.
- Na odstránenie použite štetec, ktorému môžete nastaviť rôzny polomer a farbu. Výsledok uvidíte na pravej strane.
- Vodoznak, ktoré štetcom označite, zmizne a umelá inteligencia vodoznak odstráni a upraví obrázok tak, ako keby tam vodoznak nikdy nebol.
Máme pre vás ešte pár tipov na článok ako s Auditom, vodoznakmi a produktovými obrázkami pracovať:
2 Likes
Porovnajte stav vašich produktových obrázkov s ostatnými e-shopmi
Released - dátum a čas: 12/9/2023 10:43
Zistite, ako sú na tom vaše produktové obrázky v porovnaní s ďalšími online obchodmi, ktoré si urobili Audit obrázkov. 🏋🏼♂️ V novom prehľadnom grafe vďaka farebnému a percentuálnemu rozdeleniu zistíte, ako si vediete. Okrem toho sme pridali jeden formát z maďarského trhu.
Ste na tom lepšie ako ostatní?
Na túto otázku dostanete odpoveď v Audite obrázkov. Výsledky sú rozdelené farebne podľa závažnosti:
- vaše produktové obrázky sú na tom lepšie, ako u väčšiny e-shopov
- menej ako polovica produktových obrázkov potrebuje zlepšiť oproti ostatným e-shopom
- viac ako polovica produktových obrázkov potrebuje zlepšiť oproti ostatným e-shopom
- vaše produktové obrázky sú na tom horšie, ako u väčšiny e-shopov
Porovnanie vašich výsledkov s výsledkami ostatných e-shopov je možné iba v prípade, že nám pri zadávaní auditu udelíte Súhlas so spracovaním osobných údajov pre analytické účely. Udelenie súhlasu je dobrovoľné a nie je podmienkou pre vypracovanie Auditu obrázkov.
Format pepita.hu
Do skupiny marketplaces pribudol maďarský formát pepita.hu. Využite ďalší online priestor na predaj vašich tovarov a služieb. Krok pred je jasný. Zistite s pomocou Auditu obrázkov, ako vaše produktové obrázky spĺňajú jeho podmienky.
3 Likes
Amazon, Shopify a Bing Ads v Audite obrázkov, nová funkcia Autocrop, a modul na kontrolu názvu obrázkov
Released: dátum a čas: 12/10/2023 14:37
Pridali sme 3 inzertné systémy, modul na kontrolu správnosti názvu obrázkového súboru a po doručení výsledkov možnosť skúsiť si AI nástroj aplikácie Feed Image Editor.
Amazon, Shopify a Bing Ads v Audite obrázkov
Skontrolujte si vaše produktové obrázky pre 3 významné zahraničné formáty: Amazon, Shopify, Bing Ads. Audit sa postará o podrobnú diagnostiku a vy tak zistíte, ako a tom vaše produktové obrázky sú s plnením požiadaviek týchto troch inzertných kanálov.
Ukážka Autocropu na vašich produktových obrázkoch
Vyskúšajte si funkcie aplikácie Feed Image Editor vo výsledkoch Auditu obrázkov. Okrem odstránenia pozadia, vodoznakov, či vylepšenia rozlíšenia, sa odteraz môžete pozrieť aj na Autoctop. Autocrop produktom automaticky vyplní celý obrázok podľa jeho výrezu.
Kontrola názvu obrázkového súboru
Častým problémom produktových obrázkov je samotný názov. Občas obsahuje nepovolené medzery, alebo diakritiku. Naopak, niekedy je potrebné, aby obsahoval špecifické parametre - tak je tomu napríklad u Amazonu. V Audite obrázkov pribudol modul, ktorý vám tieto nedostatky automaticky odhalí. Výpis chýb nájdete v časti Varovania.
2 Likes
Nový modul v odporúčaniach: detekcia postavy
Released - dátum a čas: 12/1/2024 11:37
S novým rokom nám pribudol nový modul na detekovanie postavy na produktovom obrázku. Ako to využiť v inzercii?
Produktové obrázky s modelom/modelkou, alebo časťou ich postavy dávajú produktom lepší vizuálny kontext a nakupujúcim dopĺňajú celkovú predstavu o produkte. Vytvárajú emočnú väzbu a sú konverznejšie. Audit obrázkov po novom takéto obrázky vo vašom feede zdetekuje. Celkový počet obrázkov nájdete vo výsledkoch v sekcii odporúčania.
U každého vyhodnoteného obrázku je uvedená pravdepodobnosť výskytu postavy.
Následne za pomoci aplikácie Feed Image Editor viete vytvoriť Produktový výber s obsahom týchto obrázkov a poslať ich do inzercie.
2 Likes