Zdravíčko,
kluci, můžu se zeptat, z čeho audit čerpá, než vyhodí tuto hlášku (Zboží je asi vyprodáno)? Mám to po auditu téměř u všech produktů, DELIVERY_DATE je 0 - skladem a nenapadá mě, podle čeho na to pan Mergado přišel. Jinak ty produkty samozřejmě vyprodané nejsou.
Děkuji za info.
Pošli prosím soukromou zprávu s odkazem na konkrétní audit.
Děkuji.
Dobrý den… mám stejný problém, který popisován v tomto tématu. Jak můžu postupovat?
Díky AF
Zašmátrám v paměti, protože toto pravidlo jsem popisoval už hodně dávno…
…podívej se v první řadě na názvy a v druhé na popisy zboží, které tento validátor našel. Tuším, že byl určen pro situace, kdy správce e-shopu napíše např. do názvu PRODUCT nebo PRODUCTNAME zboží nyní nemáme skladem
. A pak přijde, hodnota DELIVERY_DATE se změní na 0
, ale ten text v názvu zboží zůstane. A odrazuje zákazníky.
Pomohly tyto řádky?
Dobrý den, také mám stejný problém u 3 produktů, jeden produkt je skladem až 30.6. 2021, ale ty dva zbývající mají delivery date 1… Můžete se na to mrknout?
Moc děkuji
2 Likes
Informaci “Zboží je asi vyprodáno” vyvolá popis produktu, pokud obsahuje určitá slova.
Konkrétně hledá audit v DESCRIPTION tyto výrazy:
vyprodan
, vyprodán
, vypredan
, nedostupn
a pokud některý z nich najde, zobrazí tuto hlášku.
Zda je to vhodná kontrola nebo ne je otázka. 
1 Like
Ahoj,
setkávám se s tím, kdy klient nedostupnost produktu řeší i tak, že to napíše do popisu produktu. Pro návštěvníka produktu je to užitečná informace.
Otázkou pro marketéra je, odkud návštěvník přišel a jestli to byl návštěvník z placené kampaně - zkontrolovat jaké, z jakých dat reklamních systém vychází a popřípadě proč by ji měl klient platit.
Při auditu mi dává smysl tuto informaci nějak ukázat (ono “Zboží je asi vyprodáno”) a s následnou naší akcí zkontrolovat, jestli se dobře odesílá DELIVERY_DATE do srovnávače zboží.
Možná by bylo dobré upravit Pravidlo Auditu tak, aby při vyhledání těch slov v DESCRIPTION zkoukl i DELIVERY_DATE (je-li prázdné atp.).
1 Like
Díky - už jsem našla problém 
2 Likes