u jednoho klienta mám v CATEGORYTEXTu u velkého množství produktů v hodnotě uvedeno tohle:
VAL:
<CATEGORY_FULLNAME>Heureka.cz | Dům a zahrada | Koupelna | Koupelnové doplňky | Dávkovače mýdla</CATEGORY_FULLNAME>
(to fullname tedy není v názvu elementu, ale až vevnitř v hodnotě)
Některé zboží i tak spárované je, kde má být, ale to nemusí nutně znamenat, že kvůli kategorii.
Zažili jste to někde? Doporučili byste natvrdo odstranit a nemám se bát přepárování? Nebo naopak jste to zažili a nemělo to roli na tom jak to Heureka brala? V Ignorovaných kategoriích to totiž nikde není, tak si říkám, že do toho raději hrabat nebudu :))
<CATEGORY_FULLNAME>Heureka.cz | Dům a zahrada | Koupelna | Koupelnové doplňky | Dávkovače mýdla</CATEGORY_FULLNAME>
Pokud to tak je a bude to stejně fungovat u nově přidávaných produktů, tak to doporučuji opravit. Některé produkty se spárují, protože CATEGORYTEXT je podobný tomu na Heurece, ale jiné se spárovat nemusí. Vzhledem k tomu, že používáte Mergado, můžete udělat výběr produktů, které nejsou ve výčtu spárovaných, a aplikovat pravidla na opravení kategorie jen u tohoto výběru. Tím se vám nic neodpáruje a všechny nově přidané produkty se opraví.
Samozřejmě by bylo nejlepší, kdyby se opravilo samotné generování feedů v e-shopu. U kterého by taky bylo dobré pohlídat spárované produkty, zvlášť jestli jsou z kategorie Móda, obuv apod., kde trvá párování někdy i měsíce.
<CATEGORY_FULLNAME>Heureka.cz | Dům a zahrada | Koupelna | Koupelnový nábytek</CATEGORY_FULLNAME>
Je to takový účet, kde je sice “spárováno” 70% výrobků, ale totální většina na vlastní kartě kde je jen tenhle eshop a nikdo jiný, nijak se s tím v minulosti nepracovalo.
Edit: hehe, já to sem poslal textově a Mergado forum upravilo na to, co jste říkali vy, že je “Category_fullname” název elementu - vlevo je to, co je textově ve feedu, vpravo jak si Mergado forum vzalo moji zprávu.
Jak to přechroustalo Mergado forum, podobně to přechroustává i Heureka. Nicméně je to takto špatně a feed by měl odpovídat vždy specifikaci. Nikdy nevíš, kdy to přestane fungovat.
Jestli se ptáš, zda když to změníš se ti vylepší výsledky, tak si osobně myslím, že vůbec. Tedy za předpokladu, že neexistují další/lepší karty/kategorie, kam by se ty produkty spárovaly.