Definice kategorie pro Moduly / rozšíření

prestashop
merg-marketing-pack

#1

Diskuse modulu pro Prestashop z Mergadovy dílny.


#2

Používáte-li PrestaShop a chcete nový modul Mergado marketing pack vyzkoušet, ozvěte se nám na mergado@mergado.cz a my Vám modul hned pošleme.

Aktuálně sbíráme podněty zákazníků, které plánujeme zohlednit do další verze modulu. Budeme tedy rádi za Váš feedback.


#3

Co se dívám na informaci o modulu na http://www.mergado.cz/prestashop tak modul mám chápat tak, že umí vytvořit XML pro Mergado ale již ne pro Heureku a Zbozi?

Klientka má shopy na Prestě a řeší se nákup modulů pro možnost definovat Categorytexty a případně další věci.

Co potřebuje hlavně posílat jsou ty Categorytexty, tak jestli to časem bude modul taky umět?

= Má smysl pro ni tento modul, aniž by musela mít ještě Mergado.


#4

Ahoj, odpověď raději trochu rozvedu, abych vše vyjasnil:

Mergadem vyvíjený modul pro PrestaShop umí exportovat data ve formátu, kterému říkáme Mergadovo nabídkové XML. Specifikace a seznam aktuálně podporovaných eshopových řešení tohoto formátu uvádíme na webu zde: http://www.mergado.cz/shopsystemy-servis

Mergadovo nabídkové XML je zjednodušeně řečeno takový univerzální feed, který obsahuje trochu více elementů, než vyžadují jednotlivé zbožáky. A to proto, aby si v Mergadu mohl zákazník z jednoho feedu na vstupu (z PrestaShopu) vytvořit jakýkoliv feed na výstupu (např. pro Heureku, Glami, Zboží.cz, Google nákupy, atd.).

Cílem modulu je usnadnit řízení inzerce na zbožácích s využitím Mergada.

Modul tedy nemá suplovat funkce Mergada, takže pokud Mergado umí snadno převádět data mezi formáty jednotlivých zbožáků, pak stačí jen z eshopu dostat pomocí modulu data do Mergada a tam si z něj může zákazník vytvořit feed pro zbožový srovnávač, jaký potřebuje.

Stejně tak když Mergado umí komplexně vyřešit nastavení CATEGORYTEXTu a průběžně aktualizuje strom kategorií pro jednotlivé zbožáky, potom takovou funkci do modulu zařadit neplánujeme, protože ji zvládá Mergado.

Do modulu chceme postupně přidávat spíše marketingové funkce.
V nové verzi modulu, která vyjde už za pár dnů, naučíme modul měření konverzí z PPC systémů (Sklik a Adwords) a postupně chceme doplňovat další marketingové nástroje, aby byl modul pro PrestaShopaře co největším přínosem. :wink: