měl bych takový dotaz, jestli někdo něco podobného neřešil. V Mergadu mám pro klienta hlavní feed pro Heureku, kde řeším i ITEM_ID přepisem skrz Mergado_ID. To bylo nutné udělat skrze špatně posílaný údaj v rámci vstupního feedu. Nyní jsem se ale dostal do blbé situace s dostupnostním feedem, kdy mi nesedí ITEM_ID v dostupnostním feedu (generovaný v e-shopu) a hlavnímu feedu (generovaný v Mergadu).
Řešil někdo něco podobného? Zatím mě napadlo jen to, že bude potřeba naimportovat nové ID do e-shopu
Pokud to neni problem, tak do klasickeho feedu posilejte nove item_id jako do dostupnostniho. Pravidlo zrus. Item_id neni parovaci, takze i kdyz se nema menit, tak by se nemelo nic stat.
Díky za odpověď Jirko. Jen tedy z Heureky mám potvrzeno, že ITEM_ID na to nemusí, ale může mít vliv na párovací proces. Spíš si myslí, že dojde k odpárování produktů, čemuž jsem se chtěl vyhnout.
Mám zkušenost, že když se nezmění URL, CATEGORYTEXT a ani jeden z názvů (PRODUCT a PRODUCTNAME), ale změní se ITEM_ID, tak dojde k odpárování, ale jen na chvíli. Do pár dnů naskočí spárovanost opět na původní hodnotu. No, ale problém bývá u módy, tam ta spárovanost leze nahoru velmi pomalu. Doporučil bych (čistě z opatrnosti) tuto změnu udělat mimo sezónu.
Marku, doporučuji udělat pořádek v ITEM_ID, ale nezapomeňte, že ID produktů se neposílá jen do Heureky. Třeba u Favi je historie produktů naprosto zásadní pro dobré výsledky. A změna ID by nejspíš znamenala i ztrátu historie. Nejvhodnější postup závisí na tom, jaké zbožáky a nástroje používáte (účetnictví, importy produktů, mailing) a jak jsou pro vás důležité.
@jirka@Vlado@prichystal Tak díky pánové. Minulý týden jsem úkol dořešil s výsledkem, že po výměně ITEM_ID to Heureka ani nepostřehla resp. stav spárovaných produktů se nezměnil