v GMC nám najednou zrušili inzerovat pár desítek produktů z důvodů špatného nastavení hmotnosti a dopravy, na ktetou jsme ale nesahali.
Dopravu musíme mít v hladinách dle dopravce (těžké zboží - různé formy a druhy kamenů dodávané buď na paletách nebo v m2).
Na webu méme u tlačítka “Koupit” např. [1] m2 za 499 Kč
a v popisku produktu Baleno po 15 m2. A Google to vidí a povídá, že Ceny nesouhlasí a tím i Ceny dopravy také ne. Pozorováním prouživatelsky má pravdu, ale jak vyřešit?
V GMC jsem vytvořil Hmotnostní hladiny, ale hmotnost Google neviděl vinou převážně nevalidních hodnot (typově “xx kg/m2” nebo “xx kg/paleta”) posílaných feedem.
Z Parametru Hmotnosti jsem celý řetězec pravidlem zkopiroval do “G:SHIPPING_WEIGHT” - nevalidní => ručně jsem pozměňoval na validní hodnoty “xx kg”. Zdá se nepomohlo, ale může se hodit.
U neprošlých produktů jsem vypozoroval, že tyto typově 2 zásadní chyby se objevují právě u těch produktů s "Baleno po … ". Google je chytrý a mazaný .
Jako poslední možnost vidím ke všem produktům, co mají v popisu např. “Baleno po 15 m2” postupně ručně spočítat Cenu produktu a tu poslat do GMC - jenže GMC asi pozná z produktových webových dat, že údaje se nerovnají.
Nebo jako multipack a vynásobit číslo z popisku s Cenou?
Poradí někdo prosím?
Kdybychom alespoň nemuseli pokaždé čekat několik dní na posouzení Googlem .
Po aplikování unit_pricing_base_measure [základní_míra_jednotkové_ceny] mi v GMC přibylo:
– a) “Neplatné celé číslo v atributu: unit pricing base measure”, které mám u produktů ale snad správně - tedy “1 m2”, nebo ne?. V plánu mám zkusit poslat “m2”, pokud ne, tak “1 sqm” vs “sqm”. Nebo jdu špatným směrem?
– b) Přibylo i nevyplnění [unit_pricing_measure]”
a “U atributu unit pricing base measure není určena míra jednotkové ceny.”, které nevím, kde sebrat nebo vypočítat,
a přibylo i “Chybí míra”
a třeba “1 ks”
Již posílám [G:SHIPPING_WEIGHT] ve tvaru “xx kg” (kvůli dopravě a hladinám, funkčnost musím zkusit až koncem měsíce) - v Mergadu přebráno z Parametru a vyjmut konnec (např: bez “/m2”, “/ks”).
Segment e-shopu je podobný těmto - F3: “Kamenná dlažba”.
Jestli jsem dobře pochopil ty “jednotkové ceny”, některé e-shopy je nepoužívají a inzerovat mohou. Pokud to není nutné, implementovat je netřeba - potřebuji nakopnout nebo vyřešit klidně bez takovýchto cukrlátek. Je mi záhadou, že to bylo OK a beze změn najednou vznikly zamítnuté produkty.
U těch jednotek unit_pricing_base_measure má být podle specifikace pro plochu: sqft nebo sqm, takže ve vašem případě místo “1 m2” je potřeba nastavit “1 sqm”, viz:
Děkuji, myslel jsem si to .
Jak vidno u konkurenčních e-shopů, kéž by šlo najít řešení bez těch minimálně dvou unit_pricing* tagů . Evidentně to totiž jde. Za funkčnost bych i něco zaplatil.
Doplnění - podíval jsem se u 2 konkurentů do XML feedů pro Google a žádné rozměry, m2, unit_pricingy tam neodesílají. Jen běžné tagy. Leda že by feed upravovali v GMC.