Rádi byste použili data z objednávek Eshop-rychle pro retargetingové kampaně na Skliku či Google Ads?
Žádný problém. Poslouží vám k tomu naše dvě rozšíření, které jsou úplně zdarma – Mergado Orders a PPC Wolf.
Pojďme se podívat, jak konkrétně data propojit a použít je pro kampaně.
Předpokládáme, že jste si už Eshop-rychle propojili s Mergado Orders. Pokud ne, mrkněte na návod, jak napojení pomocí API vytvořit.
Nahrání dat z Eshop-rychle do Mergado Editoru
V první řadě je potřeba dostat emaily a informace o objednávkách do Mergado Editoru. Odtud si je pak vezme PPC Wolf (ale o tom až v dalším kroku).
- V Mergado Orders si vytvořte připojení s typem agregace “E-mail”.
- Zkopírujte si URL adresu vašeho projektu.
- V Mergado Editoru vytvořte “Nový projekt”. Vložte URL feedu zkopírovaného z Mergado Orders. Zvolte si e-shop, pod který má nový projekt spadat.
- Namapování elementů – Mergado pravděpodobně vstupní feed z Orders nerozpozná. Vyberte si z nabídky formátů “Plain CSV”. Poté zvolte jako párovací element např. EMAIL.
- Pro výstupní feed zvolte opět formát “Plain CSV”.
- Poté, co jsme si vytvořili nový projekt, běžte do karty “Produkty”. Na kartě “Produkty” doporučujeme vytvořit výběr (segment) v závislosti na účelu vaší retargetingové kampaně. Jednotlivým typům výběrů se věnujeme v tomto návodu.
Tvorba publika v PPC Wolfu
Informace o objednávkách i emailech zákazníků máte v tuto chvíli úspěšně v Mergado Editoru. Také jste si vytvořili výběry (segmenty), které využijete v kampani. Jelikož PPC Wolf čerpá informace z Mergado Editoru a ty už máme nachystány, můžeme se posunout k tvorbě samotné kampaně.
- V rámci vašeho e-shopu v Mergadu si zapněte/otevřte rozšíření PPC Wolf. Podle toho, zdali chcete inzerovat na Skliku nebo Google Ads si vytvořte napojení, pokud jej ještě nemáte.
- Běžte do sekce “Publika”. Zvolte si název a volitelně i popis.
- Vyberte projekt, do kterého jste si nahráli produkty a vytvořili výběry.
- Pokud v reklamě nechcete pracovat se všemi kontakty, zvolte si výběr, který jste si předchystali v Mergado Editoru (více o výběrech v tomto článku).
- Ve výběru elementu zvolte ten, ve kterém máte emailové adresy zákazníků (pravděpodobně element EMAIL).
- Zvolte, pro jaký reklamní systém publikum tvoříte a můžete jej směle odeslat!