Dobrý den, zdatní kolegové,
možná se vám stává, že chcete zjišťovat, které jsou nové produkty ve feedu a které naopak již ne.
Obvykle píšu klientům, jestli by nebyli ochotni mi v těchto případech napsat týdně krátký e-mail, ale to se stane tak jednou nebo párkrát na začátku spolupráce.
U nového produktu vidím tu důležitost, že je dobré ověřit správnost Mergado pravidel (jestli se například aplikuje) a zapracování Heurekou (typicky parametry na webu Heureky, klikatelný Výrobce a Zařazení).
Skákající graf o počtu produktů je prima - uvítal bych tedy jeho rozšíření a vědět, který produkt je nový a který je pryč. Možná i logování řekněme se 7 denní historií.
Děkuji a přeji, ať se vám daří.
Karel Hanousek
1 Like
dá se na to použít RSS, ale nebyl bych proti, kdyby se to dalo zobrazit přímo u exportu…
2 Likes
Možností je více, třeba jak píše @michaltrousil
Nebo třeba pomocí elementu BFE_P_DAYS_IN_FEED
, který do exportu může přidat aplikace Bidding Fox Elements.
3 Likes
Dobrý den,
@michaltrousil Dobrý den, můžete to nějak přiblížit? Děkuji.
@ludekvolejnik Skvělé, děkuji. Vyzkouším.
KH
1 Like
myslím, že @michaljanik na to měl někde pěkný článek - jak si připravit v mergadu feed pro RSS, akorát ho nemůžu najít . Michale máž to někde?
2 Likes
Jó, to už je dávno. Koukám, že to bylo na kurzu v roce 2017 naposledy
Ten postup řešil pouze produkty nové. Ty které zmizely z nabídky e-shopů nikoliv. Uvedu dobové PDF z prezentace. Nyní to poslouží spíš jako inspirace. V kostce to bylo:
- výstup do RSS
- zapnout Bidding Fox Elements
- skrýt ITEMS, které jsou starší než určitý počet dní (aby bylo na výstupu rozumě dat)
- do popisu vygenerovat HTML s proměnnými, aby v těle RSS byly informace co uživatel chce
- výstup číst v RSS čtečce
mergado-rss.pdf (37.2 kB)
2 Likes
Jak si to tak pročítám, tak asi rozumím. Děkuji.
A jestli chcete, můžete téma zavřít/zamknout .
2 Likes