Jak si nastavit notifikace v aplikaci Mergado Marketplaces? Pojďme si to ukázat krok za krokem.
Notifikace si můžete nastavit v hlavním menu aplikace v sekci “Notifikace”. Zde si můžete aktivovat upozornění na vybrané problémy prostřednictvím e-mailu a Mergado zpráv. Díky nastavení notifikací se můžete sami rozhodnout, o jakých problémech a kampaních chcete být informováni.
Zasílání notifikací je možné v této sekci také kdykoli deaktivovat.
Po rozkliknutí sekce nastavení notifikací si můžete povšimnout dvou hlavních sekcí:
- Komunikační kanály
- Nastavení chybových upozornění
1. KOMUNIKAČNÍ KANÁLY
Je na vás, jakým způsobem chcete být o případných problémech informováni. Pokud si zvolíte Mergado Zprávy, budou se vám notifikace zobrazovat v pravém horním rohu Mergada:
Pokud si přejete dostávat notifikace e-mailovou cestou, stačí si tuto možnost aktivovat a doplnit do kolonky e-mailovou adresu, na kterou chcete e-maily zasílat. Pomocí tlačítka “Přidat e-mail” můžete přidávat více políček pro zadání e-mailové adresy.
Samotný e-mail s upozorněním pak může vypadat třeba takto:
2. NASTAVENÍ CHYBOVÝCH UPOZORNĚNÍ
Důležité také je si zvolit, o jakých problémech byste chtěli být informováni. Nyní máte na výběr ze dvou možností:
- Upozornění na chybu v napojení na marketplace - v případě, že by došlo k problému s napojením na Kaufland či Allegro, budete o tom informováni zvoleným komunikačním kanálem.
- Upozornění na chybu dostupnostního feedu - může se stát, že váš dostupnostní feed je z nějakého důvodu nedostupný a nedochází tak k aktualizaci dostupnosti na marketplace.
V případě upozornění na chybu dostupnostního feedu se vám zobrazí okno s přehledem vašich kampaní a Vy si tak můžete vybrat, u kterých kampaní chcete být na problém s dostupnostním feedem upozorněni.
A na závěr nezapomeňte provedené změny uložit kliknutím na modré tlačítko “Uložit” v pravém dolním rohu.