"Monitoring konkurence" - jaké signály sleduješ?

Rád bych tě požádal o pomoc. Tuhle jsem si říkal “…Automatizovat monitoring konkurence - to je jasné, jdu na to!..” A když jsem si začal sepisovat konkrétní signály, které bych chtěl sledovat, tak jsem přišel na to, že těch smysluplných se skutečnou vazbou na byznys jsem vymyslel strašně málo. Tak jsem zabrouzdal internetem a zjistil, že mnoho lidí omezuje monitoring konkurence výhradně na monitoring sortimentu a cenové hladiny. A to je celé. A mě to přijde málo. Na druhou stranu bych se nechtěl zamotat např. do SEO signálů, protože těch je mnoho, ale běžnému manažerovi e-shopu neřeknou nic moc.

Tak tě chci požádat @group_feedmarketing o radu.

Jaké signály sleduješ při monitoringu konkurence?

Děkuji.

Je toho víc, ale často sleduji:

  1. Jaký je servis konkurence?
  2. Mají slevové kódy, věrnostní program?
  3. Co mají za dopravu, platební brány?
  4. jaký je jejich průchod košíkem?
  5. Kde všude inzerují, do jakých medií se dostali?
  6. Jak pracují se sociálními sítěmi a mají tam reklamu?
  7. Jak pracují s mailingem?
1 Like