Není třeba dělat nic, proces přegenerování běží na pozadí a probíhá periodicky několikrát za den.
Pokud se přegenerování takto “zasekne”, tak jde obvykle jen o zaseknutý ukazatel stavu přegenerování na frontendu (jak jsem psal, samotné přegenerování probíhá na pozadí, na straně backendu).
Případně může jít o přerušený proces přegenerování ze strany serveru (například vlivem restartu, což je občas potřeba provést, např. když vývojáři nasazují nové verze nebo opravy).
Doporučil bych:
-
počkat, protože další automaticky spuštěné přegenerování již proběhne nejspíš v pořádku (a ukončí případné zaseknuté přegenerování na frontendu)
-
sledovat Historii exportu, kde je vidět záznam o reálném stavu, např. by se mohlo stát, že přegenerování již v pořádku doběhlo a opravdu šlo jen o zaseknutý ukazatel stavu
Případně je možné nám poslat e-mailem odkaz na daný export a my jej můžeme odblokovat (ukončit přegenerování) a spustit přegenerování znovu, ale jak jsem psal výše, když počkáte, tak se to vyřeší samo v rámci dalšího automatického cyklu přegenerování.