Nevidím faktury, blbě počítán tarif


#1

Zdravím, mrkněte na tu stránku s fakturací, pokud mám sdílený účet.

Nevím proč se zobrazí moje faktury po kliknutí, když jsem na účtu jiného shopu, který mám nasdílen.

Tarif se počítá špatně.

Samotný proklik na Standard hodí 404.

15%2017-12-54%20(1)

PS od klienta, co to platí

Mimochodem faktura za mergado přišla na 22 000 bez DPH. Mazec.

Tak by to mohlo fungovat, abych se na tu fakturu mohla podívat a nemusela psát, ať mně ji přepošle. Co se tam vlastně počítá.


#2

S tím souvisí, že nejsem schopna dohledat, jak se mění počet položek v rámci placeného období, včetně historie nějaký měsíc zpět. Pro kontrolu správnosti faktur.


#3

Ahoj Peti, fakturace je vázaná na uživatele (nikoliv na e-shop, ke kterému máš přístup), proto tam uvidíš své faktury.

Tarif se počítá v okamžiku generování faktury, jestli myslíš, že u klienta nebyl stanovený správně, prosím pošli na mergado@mergado.cz číslo faktury a co tam není OK. Děkuji.

Odkaz na tarif by se neměl vůbec běžným uživatelům zobrazovat (slouží pro superadminy), tak to opravíme, aby tam nebyl.


#4

Ahoj Luďo,
Faktury ok. Ale nedávala bych tam odkazy, když to evokuje, že to patří k tomu e-shopu.
I tak bych ráda viděla faktury zákazníka. Ať se nemusím přehlašovat.

Počítání tarifu ok, ale taky bych ráda viděla kolik položek v daných dnech tam je.
Nevím jak často se aktualizuje tarif, ale na snímku je to evidentně špatně. 9883 položek a tarif Standard.

Odkaz na tarif tam klidně nechat, jen a´t to vede na ceníkovou stránku na Mergadu. Takto to skončí chybou.

Díky za info.


#5

Peti, skoro všechno jde podle mě vyřešit snadno a rychle bez úprav Mergada:

Faktury zákazníka můžeš vidět takto:

  1. v Accounts je možné nastavit více emailů, na které faktury chodí. Stačí se domluvit s tvým klientem, ať tam připíše tvůj email
    18-09-58-29

  2. pokud budeš mít pravomoci vlastníka e-shopu (po domluvě s klientem) můžeš mít jeho Mergado účet vedený na sebe a následně mu fakturovat tvoji práci zahrnující náklady na Mergado. Takhle to řeší některé marketingové agentury, že jim chodí souhrnná faktura za všechny klienty co přes Mergado spravují a oni si sami řeší vyúčtování jednotlivým zákazníkům

  3. to že by ti zákazník předal přístupy, obnáší přehlašování se jak píšeš. Podle nastavené periody platby např. na půl roku nebo na rok by ses “přehlašovala” jen jednou za 6 nebo 12 měsíců a to je přece pohoda :wink:
    I tak bych ale spíš doporučil využít variantu 1. nebo 2.

K počítání tarifu a počtu položek v jednotlivých dnech:
To můžeš vidět v historii každého exportu 60 dnů zpětně, stačí si vyfiltrovat událost “Export produktů” a tam uvidíš přesný počet na výstupu z Mergada. Výsledky lze stahovat do CSV pro další analýzu a filtrování dat.
18-09-43-31

Odkaz na tarif odstraníme jak jsem psal, pro uživatele tam nemá být. Ceník si věřím každý najde ve své jazykové verzi na webu Mergada, je to tam přímo v hlavním menu. Právě skrz ty jazykové verze je i obyčejný odkaz na náš web nutné řešit lokalizovaně (podle nastaveného jazyka uživatele odkazovat na konkrétní jazykovou verzi webu) a tak bude v tuto chvíli nejlepší prostě jenom odkaz odstranit. O-)


Možná si říkáš, proč jednoduše vývojáři neupraví Mergado jak píšeš? Jde o to, že aktuálně mají ve frontě hodně požadavků a návrhů k řešení. K dalším úpravám by se hned tak nedostali. Přitom jak jsem psal, vše jde řešit už nyní. Možná né úplně ideálně jak bys ráda, ale jde to. :blush:


#6

Je to takový to drbání nohou za levým uchem.

Primárně se potřebuji jednou za čas podívat. A ne si zvýšit administrativu čtením e-mailů (1), rozfakturací na klienty (2), přehlašovat se u 10 účtů co mám v mergadu nasdílené (3).

Počítání tarifu a položek je unreal, když máš u klienta minimálně 3 feedy…