Dobrý den,
mám 2 hlavní typy na prověření funkčnosti (podle mého jsou to chyby aplikace Watchdog):
A)
1) Neaktuálnost - Nízké pozice produktu
(tzv. “heureka_position_status&ver=low”)
Ačkoliv jsem několikrát a v několika dnech kontroloval náhodných minimálně 5 produktů v tomto seznamu, produkty byly vždy ve skutečnosti v TOP pozicích. Počet položek této metriky se nemění i přesto, že jsem například zvýšil CPCčka.
→ Můžete to prosím prověřit? Děkuji.
2) Neaktuálnost od 6.2 - Neoptimální CPC
(tzv. “heureka_cpc_status&ver=decreased”)
a popis k metrice:
“Uvedené zboží nabízíte za příznivou cenu a máte jej skladem. Přesto však nepatří mezi TOP 3 položky na Heurece. Mírné navýšení nabídek za prokliky by mohlo zlepšit pozici zboží a tak i vaše tržby.”
Minimálně 4x (pokaždé v jiný den) jsem kontroloval pozici a produkt byl vždy na 1. místě. Statistika produktu ve “/stats/” ukazuje do 5.2. produkt na 1. pozici a od 6.2. na 4 pozici - což minimálně ve 3 případech ruční kontroly nebyla pravda.
B)
“Kontaktní e-mail” mám uveden a je stále “červený” - tedy jako neuveden. Už několik dní.
Mám tedy pocit, že pravděpodobně opakující se kontrolní crony některých sledovaných metrik nefungují, což by byl ovšem vcelku zásadní problém funkčnosti.
Aktualizace Watchdogu by měla být tuším každé ráno (časy jsem si nepoznamenával a nepamatuji si je).
Nic ve zlém - důvěřuji i prověřuji - trochu jako Tester .
Děkuji velice za prověření a případnou nápravu.