Párovací elementy při přidávání XML

Dobrý den,

při zakládání nových XML feedů se jako párovací elementy vybírá spousta elementů včetně EAN kódu, obou názvů produktů apod. Když to nezměním a klient opraví chybu v EAN kódu, nebo upraví název produktu, původní produkt zanikne a vytvoří se nový, u kterého nejsou manuální změny. Nestačily by Mergadu jako párovací elementy ITEM_ID a URL, pokud jsou unikátní? V těchto elementech se dějí změny minimálně a jejich změna opravdu znamená založení nového produktu i pro zbožáky.

Předem děkuji za odpověď.

1 Like

@smuuf nebo @annabenke by věděli, proč se těch párovacích elementů vybere tolik. Já jen vím, že když je jich více, tak je to pro Mergado lepší.
Řekl bych proto, že musí zvládat parsování i méně “dokonalých” feedů, kde by při použití málo párovacích elementů nemuselo dojít ke správnému načtení všech produktů.

1 Like

Tomu rozumím, ale už při vybírání párovacích elementů Mergado ví, jestli jsou ITEM_ID a URL unikátní. Pokud jsou, není z pohledu e-shopu dobré, aby byl párovacím elementem ještě nějaký další. Zkuste to prosím probrat. Já u každého projektu odmazávám párovací elementy. Většina lidí ale neleze do rozšířeného nastavení a pak přichází o manuální změny, aniž by o tom věděli.

1 Like

Doplňuji info od vývojářů:

Tomu rozumím, ale už při vybírání párovacích elementů Mergado ví, jestli jsou ITEM_ID a URL unikátní.

nevíme, že jsou unikátní, nezjišťujeme…
…v rámci zrychlení analýzy se jenom zjišťuje, jestli se dané elementy nachází ve feedu a v jakém počtu, jejich hodnoty se nijak neřeší

Ok. Nemá smysl řešit, jak složité je zjistit, jestli další párovácí elementy potřebujete nebo ne. Dej mi prosím vědět, jestli se budete zabývat snížením počtu párovacích elementů. Zatím to je udělané tak, jak píšeš “tak je to pro Mergado lepší”. Já bych to rád změnil na “tak je to nejlepší pro e-shopy”.

Ptal jsem se a snížení počtu párovacích elementů v nejbližší době neplánujeme. Důvody k tomu jsou.

Obecně můžu říct, že snížení počtu párovacích elementů by nebylo přínosné pro každý e-shop. Některé platformy (nejen e-shopy, ale i třeba informační systémy dodavatelů, velkoobchodů, apod.) negenerují dost kvalitní feedy a tam je nutné mít více párovacích elementů, aby se do Mergada data nahrála správně.

Takže jsou tu dva požadavky jdoucí proti sobě - někomu by stačilo méně párovacích elementů jinému by to způsobilo nemožnost nahrát data. :man_shrugging:
Aktuálně to tak ponecháme, s tím, že je možné párovací elementy editovat nebo odmazat, jak píšeš, což je snažší způsob pro uživatele, než kdyby museli párovací elementy zjišťovat a u přidání feedu dopisovat.

1 Like