Párování zboží a heureka

Zdravím,
neměnilo se něco v Mergadu? Včera jsem koukal na spárovanost produktů ve zboží a heurece a najednou je spárovaná tak třetina. Od 8. 9. 2022 mi zboží hlásí 948 produktů jako duplicitních před 8.9 jen 1.
Vůbec jsem do ničeho nezasahoval tudíž se nemám čeho chytit co je špatně.
Díky za rady

Ahoj, jak prosím v Mergadu spárovanost řešíš Ondro? Používáš na to třeba nějakou aplikaci? (Pairing Bear, Heureka Watchdog) Nebo pouze pravidla v Mergadu?

S pravidly v Mergadu jsme změny co by mohly párování ovlivnit neprováděli, napadá mě jen, že appka Pairing Bear má novou verzi, ale tam se jen přidalo automatické stahování CSV s návrhy z Heureky, takže v principu aplikace pracuje pořád stejně jako předtím - navrhuje párování na základě dat přímo z Heureky.

Doporučuji začít kontrolu tak, že se podíváš, co upravuje názvy a kategorie produktů, konkrétně elementy: PRODUCTNAME, CATEGORYTEXT a PRODUCT (více informací proč tyto 3 elementy viz Udělejte z párování na Heurece hračku | Mergado.cz).

Pokud tam bude vše ok, ještě bych možná zkusil napsat na Heureku, proč došlo k odpárování, třeba tě navedou na správnou cestu.

1 Like

Zdravím,
Heureku jsem si napároval ručně díky jejich nástroje a to vše funguje. Řeším jak udělat Zboží.cz, který mi najednou vše vyhazuje jako duplicitní. Pairing Bear je pouze pro Heureku.

Nějaká rada jak lépe vyřešit párování na zboží.cz?

Díky

1 Like

Tohle budou vědět marketéři (ping @group_specialists).
Snad někdo poradí :point_up: jak nejlépe párovat na Zboží.cz.

V Mergadu na to žádnou speciální aplikaci nemáme a vše se řeší jen pomocí klasických přepisovacích pravidel a hromadného přejmenování kategorií.

1 Like

zboží se páruje blbě :smiley: . Pokud není produktová karta, tak je to skoro nemožné - založí shopu tak 10 karet za týden/měsíc (pokud to nejsou nějaké topové produkty)
Pokud tam karta je, tak připárovat manuálně v adminu zboží. To platí i v případě, že je karta duplicitní… pokud jsou dvě duplicitní karty ve kterých je víc shopů a je potřeba z nich udělat jednu - tzn aby tam byly fakt všechny shopy, tak jedině přes podporu.

2 Likes

Díky. Popravdě nevím co s nimi. Jsme přímo výrobci a tudíž naše EANY jsou ty nejsprávnější a nevím jak je přinutit, aby si to opravili. Jejich párovací systém je divokej.

2 Likes

Zboží.cz má “novinku”, možnost vendorské spolupráce. Zakládání a aktualizaci produktových karet po dohodě s výrobcem umí řešit, ale je to bohužel zpoplatněná služba. Založení produktové karty 300 Kč, aktualizace 150 Kč. Dávají množstevní slevy + popisek značky za lepší cenu nebo zdarma, ale i tak to může být pořádný ranec peněz.

Každopádně kdyby Vás to zajímalo, tady je kontakt přímo na Zboží:
Martina Chalupová
Konzultant Vendor marketingu
E-mail: martina.chalupova@firma.seznam.cz
zbozi.vendori@firma.seznam.cz
Tel.: +420 775 444 044

4 Likes

Při těch cenách je to trošku nesmysl. Platit takové peníze s tím, že výrobce opraví dosavadní katalog produktů a zboži.cz pak dále rýžuje za prokliky.