Počátky s produktovou inzercí na Facebooku

facebook
legislativa

#1

Dobrý den,
chceme zkusit produktovou inzerci na Facebooku.

  1. Čím mám začít? Stačí body a odkazy (nejlépe v čestině)

  2. Je už jen samotné vložení Facebook Pixelu nějaká známka (pro a) Facebook nebo b) účetnictví v ČR) o inzerci v EU? Nemáme s účetnictvím v rámci EU žádné zkušenosti a obáváme se zbytečných výdajů. Proto nemáme ani AdWords.

  3. Lze pro demo pokusy s inzercí na Facebooku nějak zařídit, aby si ty pokusy inzerce platil náš markeťák sám ze svého :slight_smile: ?

Klidně můžetete jen do PM.

Děkuji.


#2

Dobrý den, odpověď rozdělím na menší části. A začnu odzadu.

Jak se učit řídit inzerci

Pokud spolupracujete s agenturou, tak je její věc, jak se pracovat naučí. Vám by měla dodat výsledky a vy její tréning neplatíte.
Pokud máte vlastního spolupracovníka, je dobré, když něco umí. A pokud neumí, rozvážil bych na vašem místě, zda ho to učit / nechat se učit. A nebo najmout externí agenturu nebo nějakého marketéra na volné noze. Ono to učení vlastních lidí totiž bývá hodně drahé - hlavně kvůli času který spolkne a vy ho platíte.
A když se vrátím k tomu kreditu, tak pískoviště není. Marketér se učí na ostrých kampaních.

Účetnictví

Pokud máte účetní, poradí si s tím. Stejně jako s doklady z AdWords.

Čím začít

Dan s Kubou o tom kdysi napsali seriál. Je to na delší povídání, ale do začátku by mohl pomoci: 1. díl, 2. díl, 3. díl.


#3