Dobrý den,
chceme zkusit produktovou inzerci na Facebooku.
-
Čím mám začít? Stačí body a odkazy (nejlépe v čestině)
-
Je už jen samotné vložení Facebook Pixelu nějaká známka (pro a) Facebook nebo b) účetnictví v ČR) o inzerci v EU? Nemáme s účetnictvím v rámci EU žádné zkušenosti a obáváme se zbytečných výdajů. Proto nemáme ani AdWords.
-
Lze pro demo pokusy s inzercí na Facebooku nějak zařídit, aby si ty pokusy inzerce platil náš markeťák sám ze svého
?
Klidně můžetete jen do PM.
Děkuji.
Dobrý den, odpověď rozdělím na menší části. A začnu odzadu.
Jak se učit řídit inzerci
Pokud spolupracujete s agenturou, tak je její věc, jak se pracovat naučí. Vám by měla dodat výsledky a vy její tréning neplatíte.
Pokud máte vlastního spolupracovníka, je dobré, když něco umí. A pokud neumí, rozvážil bych na vašem místě, zda ho to učit / nechat se učit. A nebo najmout externí agenturu nebo nějakého marketéra na volné noze. Ono to učení vlastních lidí totiž bývá hodně drahé - hlavně kvůli času který spolkne a vy ho platíte.
A když se vrátím k tomu kreditu, tak pískoviště není. Marketér se učí na ostrých kampaních.
Účetnictví
Pokud máte účetní, poradí si s tím. Stejně jako s doklady z AdWords.
Čím začít
Dan s Kubou o tom kdysi napsali seriál. Je to na delší povídání, ale do začátku by mohl pomoci: 1. díl, 2. díl, 3. díl.
2 Likes