Z důvodů změn na straně Heureky řešíme u některých klientů nefunkční napojení na jejich služby.
Za komplikace se omlouváme, máme řešení, na kterém aktivně pracujeme.
O nasazení opravy vás budeme informovat.
Z důvodů změn na straně Heureky řešíme u některých klientů nefunkční napojení na jejich služby.
Za komplikace se omlouváme, máme řešení, na kterém aktivně pracujeme.
O nasazení opravy vás budeme informovat.
Dobrý den,
je možné, že by tyto problémy s KeyChain mohly být příčinou hromadného přejmenování názvů produktů (bylo jich 6000 dne 19.5. = za jediný den) v Heureka.cz feedu? Protože nikdo u nás takovou úpravu feedu a produktů, cíleně nezadával – ani na webu imago.cz, ani v Mergado. V Mergado historii jsme taky nenašli žádný záznam. Heureka tvrdí, že není chyba na jejich straně.
Případně budu ráda za jakoukoliv radu, jak se dobrat příčiny.
Pavla z imago
Dobrý den,
myslíte, že byste nám mohla raději zaslat odkaz na projekt v Mergadu, kterého se to týká?
Nepoužíváte v něm aplikaci Pairing Bear?
Předem děkuji, ověříme to společně.
Eva
Dobrý den, děkuji za pomoc, zde je odkaz na projekt: Přihlášení - Accounts
Pairing Bair běžně používáme, jen ne aktuálně, protože má výpadky – kolega teď páruje produkty skrze Heureku. Toho 19.5. určitě hromadnou změnu tisíců produktů přes Pairing Bair aktivně nevyvolal.
Ještě dotaz: Keychain Heureky má výpadek i u nás, ale nelze jej obnovit ani teď - zkoušeli jsme. Chápu, že se dosud na opravě pracuje. Co pro nás neexistence keychain znamená? - např. ve spojitosti s párováním produktů na Heurece, nebo co se týče Pairing Bear.
Dobrý den,
ano, jak píšete, na opravě stále aktivně pracujeme.
Ovlivňuje to zejména chod aplikací, které pracují s reporty z Heureky, ať už zmiňovaný Pairing Bear, nebo další.
Jakmile bude vše v pořádku, bude správně fungovat i Pairing Bear a nebudete muset párovat produkty skrze Heureku.
Aktuální informace budeme zveřejňovat zde na fóru.
Omlouváme se za komplikace a děkujeme za trpělivost.
Dobrý den, tady Petr Janoušek, chci se zeptat v app Bidding Fox vidím výpadky dat / produktů v jednotlivých strategiích a taky mi hlásí Keychain, že projekt nemá OZ či SR. Ale to patrně taky spadá do problému s napojením, že? Případně projekt zde: Přihlášení - Accounts
Díky za úsilí na opravě, PJ.
Dobrý den,
od 28.5. nám u dvou projektů kvůli napojení heureky přes keychain nefunguje Bidding Fox, produkty se vůbec nebiddují. Kdy bude, prosím, opraveno? Klienti už jsou netrpěliví a naštvaní a potřebujeme s nimi tento problém nějak komunikovat.
Děkuji.
Zdravím Petře,
ano, je to tak, všechno souvisí s napojením Heureky přes Keychain.
Omlouváme se za komplikace, na opravě intenzivně pracujeme.
Dobrý den,
rozumíme tomu, intenzivně pracujeme na tom, aby bylo propojení s Heurekou opět funkční, co nejdříve. Momentálně pro Vás bohužel nemám žádný konkrétní časový údaj.
Dobrý den, stále žádný posun? Už je to opravdu hodně dlouhé…
Tým na tom pracuje jako na prioritě nejvyššího významu. Další verze řešení má jít na produkci ve středu.
Dobrý den, povedlo se?
Domnívám se, že ano.
@eva.turkovicova jistě, v dohledné době, nasdílí podrobnosti.
Hezký den, dneska nám to natáhlo data. Vypadá to, že už vše běží. Můžete potvrdit i za Vás?
Zdravím,
ano, je to možné – aktuálně je připojení v celkem funkčním stavu. Tento týden se mu naši kolegové z vývoje dále věnují.
Může se ještě občas stát, že připojení Heureky v aplikaci Keychain svítí červeně. Neznamená to však nutně problém s připojením. Jde pouze o dočasný problém při zpracování dat, na jehož odstranění nadále pracujeme, takže není potřeba jej hlásit na náš support.
Připojení se opět samo obnoví (zezelená).