Vyřizuji e-maily, co jsem nezvládl za celý týden a tohle mne překvapilo - s jedním šikovným chlapíkem jsem si psal, zda by jejich shopsystém nasadil podporu Mergado XML. Nejdřív bylo nadšení, že nebudou muset dál řešit novinky v XML pro Google Nákupy, Facebook a vůbec ty novinky budou zavádět později a jen některé. A budou se soustředit na použitelnost shopsystému či nové funkce. Což smysl dává. Jenže teď mne překvapil hláškou:
…Jo Michale, je to bezva. Jenže on to po nás žádný klient zrovna nechce, tak s nasazováním nebudeme moc spěchat. OK?..
To mne překvapil. Ale asi se to dalo čekat. Tak ti chci říct, že Mergado XML je tu, je k dispozici a může se hodit. Zejména při řízení inzercí v zahraničí. Specifikace zde, na stránce pro vývojáře e-shopů.
Když budeš mluvit s tvůrcem svého shopsystému, zmiň se mu prosím, že bylo fajn, tento formát podporovat. U hostovaných shopsystémů jde hlavně o to v jejich frontě úkolů si vybojovat prioritu. Obvykle pak vylepšení udělají zadarmo. Jen je třeba je kapku motivovat. A opakované dotazy jsou takovou motivací - prostě aby se nás zbavili
Děkuji.