Přechod na nový E-shop a párování Heureky

Ahoj
Řešili jste někdo přechod e-shopu na jiný řešení a jeho napárování na Heuréce? Tím, že se mu změní URL adresy se začne s párováním od nuly. Klient přechází na Shoptet a trafik z Heureky na jeho shopu teď dělá víc než 2/3. Nemůže si tedy dovolit větší výpadek a bojí se, že párování bude trvat dlouho.
Dá se párování nějak urychlit? Umíte někdo nějaký fígl, jak toto pohlídat?
Děkuji za odpověď.

1 Like

Koukám, že tu nikdo neodpověděl, tak napíši já. Byť už asi s křížkem po funuse :smile:.

Ta migrace na nový shopsystém je pitomá vždycky. Jak z pohledu vyhledávačů zboží, tak třeba SEO. Ostatně i PPC správci se pěkně zapotí. Sáhneš do systému který nějak funguje a bude trvat, než nabude zase nové rovnováhy. U menších e-shopů to může být za pár dní. U velkých e-shopů to může trvat týdny i měsíce - když ti např. Google Merchant Centrum & AdWords (vlastně+ teď už Google Ads, ne? :smile:) znovu zvalidují inzerci a část z ní neprojde, tak je o zábavu postaráno :worried:.

Samotná Heureka - to záleží hodně na oboru, který e-shop prodává. Jsou kategorie, kde Heureka páruje rychle a moc to bolet nebude. A pak třeba textil bude trvat dlouho.

Závěr je ten, že to může hodně bolet. A důležité je správné načasování. Takovou migraci doporučuji s velkým časovým předstihem před hlavní prodejní sezónou.


Jak se to nakonec podařilo tobě?

2 Likes