Ahoj
Řešili jste někdo přechod e-shopu na jiný řešení a jeho napárování na Heuréce? Tím, že se mu změní URL adresy se začne s párováním od nuly. Klient přechází na Shoptet a trafik z Heureky na jeho shopu teď dělá víc než 2/3. Nemůže si tedy dovolit větší výpadek a bojí se, že párování bude trvat dlouho.
Dá se párování nějak urychlit? Umíte někdo nějaký fígl, jak toto pohlídat?
Děkuji za odpověď.
Koukám, že tu nikdo neodpověděl, tak napíši já. Byť už asi s křížkem po funuse .
Ta migrace na nový shopsystém je pitomá vždycky. Jak z pohledu vyhledávačů zboží, tak třeba SEO. Ostatně i PPC správci se pěkně zapotí. Sáhneš do systému který nějak funguje a bude trvat, než nabude zase nové rovnováhy. U menších e-shopů to může být za pár dní. U velkých e-shopů to může trvat týdny i měsíce - když ti např. Google Merchant Centrum & AdWords (vlastně+ teď už Google Ads, ne? ) znovu zvalidují inzerci a část z ní neprojde, tak je o zábavu postaráno .
Samotná Heureka - to záleží hodně na oboru, který e-shop prodává. Jsou kategorie, kde Heureka páruje rychle a moc to bolet nebude. A pak třeba textil bude trvat dlouho.
Závěr je ten, že to může hodně bolet. A důležité je správné načasování. Takovou migraci doporučuji s velkým časovým předstihem před hlavní prodejní sezónou.
Jak se to nakonec podařilo tobě?