Přidal jsem do feedu nový element, ve výstupním XML ale chybí

Co s tím? Máte nějakou podporu, kam můžu třeba napsat, o jaký konkrétní feed se jedná?

Dobrý den,

napište prosím na mail mergado@mergado.cz. Kolegové z technické podpory Vám rádi pomohou.

Díky moc

1 Like

:bulb:
Pokud nově přidaný element není ve výstupním feedu, bude za tím jedna z těchto příčin:

  1. element není naplněn hodnotami → prázdné elementy se do výstupního feedu neexportují
    nebo
  2. ještě neproběhlo přegenerování feedu → pro uplatnění změn je třeba přegenerovat feed manuálně nebo počkat na automatické přegenerování (viz https://www.mergado.cz/moznosti-pregenerovani-dat )
    nebo
  3. výstupní feed otevřený v prohlížeči neukazuje aktuální data → je třeba pořádný refresh stránky, pokud byl totiž výstupní feed už předtím otevřen v prohlížeči, je nakešovaný
    nebo
  4. jako výstupní formát je Shoptet Kompletní nebo Shoptet Dodavatelský, případně Alza Dropshipment → u těchto formátů se neexportují do výstupního feedu elementy, které nejsou ve specifikaci těchto formátů.

:point_up_2: Bod 4) řešíme v rámci technické podpory poměrně často, mrkněte @biohackplanet , jestli to není i tento případ. :wink:

1 Like

Děkuji, bod 4 jediný připadá v úvahu, mrknu na to.

1 Like

Zdravím, tak problém je opravdu v tom, že mám formát Shoptet dodavatelský a na výstupu mi chybí elementy. Teď mi dokonce chybí i AVAILABILITY. Dá se ten formát nějak změnit? Potřebuji, aby ve výstupním feedu bylo přesně to, co nastavím v Mergadu.
Zkoušel jsem založit nový export, ale načítá mi to 8000 produktů místo původních 13000, vůbec nechápu, jak to funguje…

Ano, Shoptet dodavatelský formát nezná element AVAILABILITY, viz co mají napsáno ve specifikaci Shoptet dodavatelského formátu:

AVAILABILITY tag is deprecated, instead of this use AVAILABILITY_OUT_OF_STOCK and AVAILABILITY_IN_STOCK

Výstupní formát můžeme změnit v rámci naší technické podpory, stačí nám poslat odkaz na konkrétní export a uvést, na jaký formát máme výstupní data změnit.
Pozn.: změna formátu nijak neovlivní URL adresu výstupního feedu, ta zůstane stejná.

A pokud jde o import produktů:

Tady může být problém s duplicitami ve vstupním feedu (což by mělo jít ovlivnit nastavením párovacích elementů - možná nejsou nastavené dobře), ale těžko říct :thinking: , ideální by bylo poslat nám odkaz na takový export, ať se na to můžeme v rámci tech. podpory podívat.

1 Like