Zdravím @group_specialists , měl bych na vás malou prosbu.
Pokud nám píšete na technickou podporu, když potřebujete s něčím poradit nebo máte podezření na chybu, prosím posílejte nám v ideálním případě tyto údaje:
-
URL adresa, na které je daný problém vidět nebo se tam nachází něco co řešíte (jen ji zkopírujte z adresního řádku prohlížeče a vložte do zprávy
)
-
konkrétní příklad, co je špatně nebo co potřebujete docílit, fakt buďte úplně konkrétní
- screenshot, nejlépe i s horní částí stránky, kde je vidět v drobečkové navigaci název e-shopu a exportu (tj. neořezávejte screenshot jen na malý obrázek bez kontextu)
Tyhle tři věci často v emailech co nám chodí na support chybí a pomohlo by nám to moc v řešení vašich požadavků.
Samozřejmě jsou mezi vámi i ti, kteří to již nyní takto posílají a za to děkuji.