Rychlost odpovědi z mergado@mergado.cz

Hezké odpoledne.
Mám pocit (podložený historií mailů), že se nějak zvyšuje prodleva u odpovědí psaných na mergado@mergado.cz.
Poslední dobou se mi stává, že když pošlu dotaz na podporu mergado@mergado.cz, tak nejdřív cca za 24 hodin dostanu automatickou zprávu:
“Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu, v pořádku jsme ji přijali a odpovíme hned jak to bude možné. Děkujeme za pochopení.
Tým technické podpory Mergado”

Dřív jsem do 24 hodin měla i odpověď. Dá se nějak urychlit odpovídání, pokud řešíme zrovna chybu, např. že se do Mergada neimportují slevové kupony pro Heuréku a klient je z toho značně nervózní, protože mu hrozí blokace z Heuréky?

Včera 12.9. v 10:12 jsem psala na podporu problém, že se u konkrétního shopu neimportují slevové kupony. Dnes 13. 9. 11:04 přišla výše uvedená automatická odpověď. Nevím, kde a jak takové problémy řešit, zkouším Forum.
Děkuji

2 Likes

Pracujeme na zlepšení @ivanasaleova , dotazů nám teď chodí fakt hodně a máme už v týmu posilu, jen se nyní zapracovává, takže bude to už jenom lepší. :wink:

Samozřejmě napsat dotaz na fórum je také řešení, může odpovědět někdo jiný/zkušený a pro ostatní to může být užitečné.

PS: na tvůj email hnedle mrknu :speedboat:

3 Likes

Já doplním, že tým na rychlosti i kvalitě odpovědí fakt maká. Na cestě je nová kolegyně. Nedávno (šikovná) kolegyně nastoupila a zapracovává se. To jsou :family_man_girl_boy: tři lidé 100% support + další členové týmu, co pomáhají. Nedávno také proběhl odchod člena týmu, který s tímto souvisel.

Zkrátka snažíme se to zlepšit. Osobně tipuji, že něco je vidět už nyní a v horizontu cca 2 měsíců by to mělo být mnohem lepší. Pokud se tedy nic nepokazí :thinking:

2 Likes