Šablona se mi nezobrazuje v google nákupech

Ahoj, mám prosbu, vytvořila jsem si šablony pro google nákupy, jsem aktuálně v testovacím období aplikace, když se pak podívám na google nákupy, tak na mých produktech danou šablonu nevidím.
Můžu poprosit o radu? Je free testovací období nějak omezeno v zobrazování? Popř. je třeba ještě něco udělat? Díky moc
LH

Ahoj, pozrel som sa na daný export na úrovni Feed Image Editora a v náhľadoch vidím všetky obrázky už s aplikovanou šablónou. Vo výstupnom feede sú teda obrázky v poriadku.

Napadlo mi, že je možné, že Google Nákupy si ešte nestihli stiahnuť zmenené obrázky. Skús prosím chvíľu počkať, prípadne daj manuálne stiahnutie feedu priamo na úrovni Google Nákupov.

Keď ale tak pozerám na tie šablóny, máš tam text a grafiku, tak je možné, že ti to GN zamietnu. :thinking: Pozri si aktuálne požiadavky na obrázky v tomto článku: Co smí obsahovat produktové fotografie v Google Nákupech | Feed Image Editor

Aha, díky moc. šablony jsem si dělala už včera, tak stran stažení by to už mělo být, ale trochu jsem neřešila, jestli jsou tam nějaká pravidla, pravda. Díky moc, projdu.

Trochu jsem počítala, že když je tam možnost využít pro google nákupy, že je to ok, ale pokud tam nejde text, tak teď nevím, jak moc je to vůbec použitelné :slight_smile: škoda, díky moc za nasměrování.

Možností ako využiť Feed Image Editor pre Google Nákupy je práve docela dosť aj navzdory obmedzeniam. :slight_smile:

Pár príkladov, ktoré mi teraz z hlavy napadlo:

1. Zväčšenie produktu na obrázku. V samotnej nápovede Google Nákupov je uvedené, že produkty na obrázku by mali vypĺňať 75 až 90 % plochy obrázku. Vo Feed Image Editore takto obrázky hromadne upravíš pomocou šírky presahu.

Pred úpravou:
47_odliste_se
Po úprave:
45_lednice_vpravo

2. Zrkadlové prevrátenie obrázku. Dovoľuje hromadne prevrátiť produktový obrázok, čím sa odlíšiš od konkurencie, ktorá bude mať všetky obrázky rovnaké. Oplatí sa to u produktov, ktoré na sebe nemajú žiaden text.

Pred úpravou:
45_lednice_vpravo

Po úprave:
46_lednice_vlevo

3. Pridanie tieňa. Produkty tak budú plastickejšie a viac vystúpia do popredia.

Pred úpravou:
63_zbozak_bez_stinu
Po úprave:
64_zbozak_stin

4. Pridanie odrazu. K tomu asi nie je nutný žiaden komentár. :slight_smile:

Pred úpravou:
65_zbozak_bez_odrazu
Po úprave:
66_zbozak_odraz

Tých možností je ale určite viac, veľa tipov nájdeš aj v inšpiráciách na našom blogu, prípadne sa prihlás na školenie, tam mám tých ukážok oveľa viac. Posledný termín pred letom je 1.7. :slight_smile:

2 Likes
Funkce | Audit XML | Agentury | Nápověda | Blog | Forum | Kontakt