Zákaznické recenze Google

Reaguji zde na článek https://www.mergado.cz/google-zakaznicke-recenze

Nasazujeme kódy na www.helveti.cz a uvidíme, co se z toho vyklube. Posílání 2 dotazníků mi ale nepřijde zrovna nejšťastnější. Jsem zvědavý, jestli to nakonec nebude mít spíše negativní efekt.

Je tady někdo, kdo zákaznikcké recenze od Googlu na eshopu spustil a běží mu už delší dobu? Případně má už někdo více než 150 recenzí (tzn.: máte aktivní badge)?
Bije se to s Heurékou? Máte pozitivní / negativní zpětnou vazbu?

Nebo naopak jsou tady lidé, kteří z nějakého důvodu o Google recenzích neuvažují?

Jirka z helveti.cz

Obecně se do toho zatím moc e-shopů u nás nehrne. Podle mne totiž zatím chybí jedna podstatná věc:

Skutečný důvod proč hodnocení Google nasadit.

Ono se to změní, když se např. Google nechá slyšet, že je to strašně cool pro SEO nebo nějaké bodíky do plusu v AdWords či tak něco. Ale zatím se o důvodu, byť třeba zástěrném, mezi marketéry nemluví.

A čistě konspiračně jsou to zase další data, která o Vás Google bude mít navíc. Byť už nyní jich má Google strašně moc.

Ostatně teď se hodně mluví o ochraně osobních dat a GDPR. Toto nařízení, týkající se ochrany osobních dat uživatelů vstoupí v účinnost příští rok a už nyní vyvolává mezi částí kolegů paniku, přinejmenším srovnatelnou s EET. (Za což může, podle mne, spíš český zákonodárce, než EU, která za nařízením stojí :worried: ). A tohle by v myslích lidí kolem e-commerce mohlo souviset také.

Takže já osobně, v této chvíli, nevidím podstatný důvod, proč do nasazování recenzí Google investovat čas svého života či peníze.

Už je to delší čas, ale i tak mě zajímá, jak nasazení proběhlo a co dlouhodobé používání? Mělo to nějaký vliv?

Ping @petrmindl
co Google recenze a MERGADO Pack :smile:

Vidím :). S Vláďou už jsme probírali.

2 Likes