Zmena číselnej hodnoty na kľúčové slovo podľa hodnoty (in stock/out of stock)

Ahojte, Shoptet dokáže do svojho feedu vložiť iba údaj o počte položiek, ktoré sú skladom, ale vo feede pre Facebook by sme potrebovali hodnoty “in stock” a “out of stock”. Podmienka je jednoduchá kladné hodnoty sa zmenia na in stock, všetko ostatné na out of stock. Skúšal som to pomocou podmienok priamo v XML feede, ale Facebook to neberie:

<g:availability>in stock</g:availability>

<g:availability>out of stock</g:availability>

V Mergade som nový. Keď som skúšal iba nahrať feed, tak mi ho celý pokazilo a nič nezobrazilo. Telo feedu je na strane Shoptetu generované takto:

<g:id>#CODE#</g:id>
<g:item_group_id></g:item_group_id>
<g:title>#NAME#</g:title>
<g:description></g:description>
<g:link>#URL#</g:link>
<g:image_link>#IMG_URL#</g:image_link>
<g:brand>#MANUFACTURER#</g:brand>
<g:condition>#ITEM_TYPE#</g:condition>
<g:availability>in stock</g:availability>
<g:price>#PRICE_VAT#</g:price>

<g:product_type>#CATEGORYTEXT#</g:product_type>
<g:google_product_category></g:google_product_category>
<g:fb_product_category></g:fb_product_category>
<g:gtin>#EAN#</g:gtin>

Okrem toho tam je ešte hlavička, ktorá sa stará o menný priestor a tak ďalej. S feedom nateraz nepotrebujem nič robiť, iba v rámci dostupnosti zmeniť číslo na kľúčové slovo.

Vedeli by ste mi poradiť ako na to?

Ďakujem.

1 Like

To by mělo jít v MERGADU snadno nastavit ve dvou krocích:

  1. na stránce Produkty si vytvoříte 2 výběry, jeden na produkty co mají kladné hodnoty v elementu, ve kterém je počet kusů skladem a druhý na nulové a záporné hodnoty.
    Videonávod jak vytvářet výběry můžete shlédnout zde.

  2. na stránce Pravidla si přidáte nové pravidlo, typ “Hromadné přepisování dle výběrů” a pro ty dva výběry si nastavíte do g:availability in stock (pro 1. z výběrů) nebo out of stock (pro 2. z výběrů).
    Videonávod jak vytvářet pravidla (obecně) můžete shlédnout zde

1 Like

Ahoj,

dovolím si ještě doplnit kolegu z technické podpory.

Kolega Vám sice reagoval přímo na Váš dotaz, ale já mám pro Vás ještě další a podle mě lepší řešení. :smiley:

Použijte jako vstupní formát “Shoptet Kompletní”
Nejlepší bude, když si uděláte v MERGADO Editoru nový export, kde si na vstupu nahrajete formát Shoptet Kompletní a jako výstupní si nastavíte formát Facebook.
MERGADO Editor pak sám pomocí integrovaného Převodníku zajistí potřebné změny hodnot v rámci elementů.

TIP: Pokud byste z jakéhokoliv důvodu chtěl využívat individuální export, který jste si vytvořil v rámci Shoptetu, tak bych doporučoval si nastavit do elementu g:availability zástupný znak pro “dostupnost”.
Zápis by pak vypadal takto:
<g:availability>#AVAILABILITY#</g:availability>

Do exportu by se pak propisovala hodnota dostupnosti textově a nikoliv číselně. V tomto případě byste si však stejně musel nastavit pravidlo, které změní hodnoty v CZ/SK jazyce, jak jsou exportovány ze strany Shoptetu na správné názvy v EN jazyce:

Ukázka nastavení pravidla “Hromadné přepisování dle hodnot”:

TIP 2:
Vždy kontrolujte správné nastavení v rámci projektu v MERGADO. Dívám se, že máte v exportu nastaven jako vstupní formát “Shoptet dodavatelský [SK]”, ale fyzicky je na vstupu formát, který zápisem odpovídá tomu, co je uvedeno výše ve Vašem příspěvku, tedy formát “Facebook / Google”.
MERGADO Editor pak očekává produkty v jiné struktuře než je tomu reálně v rámci feedu. Následně nedokáže rozpoznat data a proto nyní v exportu “svítí”, že je na vstupu 0 produktů.

Jelikož zatím nemáte nastaveny žádná pravidla, tak než měnit vstupní formát (což také lze v rámci nastavení exportu), je nejjednodušším řešením vytvořit nový export se správným nastavením. :wink:

1 Like