Doplnění výrobce a popisu výrobku do Productname

Dobrý den, prosím o radu.
Jsem začátečník v používání Mergada a spoustu věcí mi není jasných, každopádně momentálně mě trápí problém spárování - z 2800 položek našeho rybářského e-shopu se mi jich na Heuréce pospárovalo jen něco přes 200. A podle všeho mi chybí údaje v Productname, konkrétně popis výrobku. Proto Vás prosím o radu, jestli je možné nějakým pravidlem doplnit tyto chybějící údaje hromadně třeba z Product, abych to nemusel dělat ručně v produktové kartě na eshopu kde by mi to zabralo příštích 10 let ))), nehledě na to, že používáme zastaralý systém Shopsys verze 5, kde ani kolonky na Productname nejsou, tudíž bych ani nevěděl, kam tyto info psát.
Děkuji mockrát za jakoukoliv odpověď
S pozdravem Kamil Jeřala

Můžete poslat ukázku jednoho produktu ve feedu?
Pokud tam je element Manufacturer (a je vyplněn), tak by se mělo jednat o snadnou úpravu viz obrázek.

2 Likes

Tak myslíte že to půjde?

2 Likes

Ano, výrobce tam máte, takže použijte postup, jak psal @jirka výše.

Nejrychleji to budete mít hotové pomocí předchystaného makra s názvem Doplnění výrobce do názvu.

V levém menu zvolte Makra → vyhledejte si makro s názvem “Doplnění výrobce do názvu” → zvolte si před spuštěním makra potřebné elementy a na jeden klik budete mít hotovo. :wink:

Ukázka makra:

1 Like

Jak píše @ludekvolejnik
Dejte si jen pozor, ať to skládáte “takto” (jak to je tom screenu od @ludekvolejnik)

PRODUCTNAME = MANUFACTURER + PRODUCT

Protože v PRODUCTNAME máte nyní jen výrobce a název produktu je v PRODUCT.

1 Like

Všem Vám moc děkuji za vaši ochotu mi pomoc, ale já jsem asi víc nablblej než jsem si myslel, páč mám pocit, že jsem to přes to makro udělal jak jste mi radili (viz. screen), ale včera jsem měl v červeném poli něco přes 700 pruktů s vážnou chybou, teď po makru s přegenerováním jich je už víc jak 900 a do pole Producername se stejně nic nepromítlo, tak nevim…