Základní informace
Element g:title obsahuje přesný název produktu. Pro Google Nákupy je povinný. Může obsahovat až 150 znaků, to nejdůležitější by však mělo zaznít v prvních cca 70 znacích.
Pokud jde o varianty produktu, měly by být odlišeny už v názvu, takže název by měl obsahovat případnou velikost, barvu, značku apod.
Elementy související s g:title, které lze ve feedu také použít:
- g:structured_title - strukturovaný název produktu vytvořený pomocí AI (generativní umělé inteligence)
- g:product_detail - parametry produktu
Časté dotazy
- Jak do g:title doplnit název výrobce?
- Na tohle máme vytvořenou automatizaci Doplnění výrobce do názvu, kterou můžete použít. Před spuštěním automatizace si jen nastavte vhodné elementy (g:title, g:brand, …), se kterými má automatizace pracovat.
- Jak do g:title doplnit nějaký parametr, například velikost?
- Nejprve si na stránce Produkty vytvořte produktové výběry, které následně použijete v pravidlech. Výběr by měla tvořit skupina produktů, které mají obsahovat v názvech nějaký parametr a aktuálně tam chybí. Například si můžete vytvořit výběr na oblečení, které by mělo mít v názvu parametr Velikost. Příklad, jak následně vytvořit pravidlo aplikované na takové výběry, najdete v těchto příspěvcích:
- Poznámka: v příspěvcích výše jsou zmíněny elementy z Heureka specifikace, pro Google Nákupy je však princip stejný, jen místo PRODUCTNAME bude g:title atd.
- Jak naplním element g:title hodnotou z jiného elementu?
- Použijte pravidlo typu Hromadné zkopírování hodnot, kterým zkopírujete hodnotu z jiného elementu, například z
NAME_EXACTdo elementug:title. - Lze použít i pravidlo typu Přepsat, kterým do elementu
g:titleuložíte hodnotu z jiného elementu (tzv. proměnnou), například takto:%NAME_EXACT%.
- Použijte pravidlo typu Hromadné zkopírování hodnot, kterým zkopírujete hodnotu z jiného elementu, například z
- Provádí se na Google Nákupech párování produktů do produktových karet, jako např. na Heurece?
- Ne, Google Nákupy produkty do produktových karet nesdružují.
- Jak odstranit duplicitní název výrobce z názvu produktu?
- Návod máme zde: Odstranění duplicitních výrobců v názvu.
- Budete-li potřebovat konkrétní návod dle vaší situace, napište nám na naši technickou podporu, poradíme vám.
- Může g:title obsahovat propagační informace, jako například “cena v akci”, “doprava zdarma” atd.?
- Nemůže, Google Nákupy nedovolují vkládat do názvů propagační texty. Cenu v akci uveďte v elementu g:sale_price a dopravu zdarma v elementu g:shipping.
Nápověda k elementu g:title
Na našem diskuzním fóru máme vytvořený štítek g:title, pod kterým najdete další informace k tomuto elementu a vyřešené dotazy od uživatelů Mergada, viz Téma g:title
Pokud by vás k elementu g:title zajímalo něco dalšího, napište nám váš dotaz níže do vlákna nebo na e-mail technické podpory.
Co kontroluje Mergado Audit u elementu g:title
- Zda element
g:titleu produktů nechybí nebo není prázdný, zda obsahuje nějaký text. - Zda není
g:titleduplicitní, tj. zda je unikátní pro každý produkt ve feedu. - Zda má element
g:titlesprávnou délku (nejvýše 150 znaků) - Audit odhalí i to, když
g:titleobsahuje nepovolené odkazy nebo slova, například informace o dárku nebo dopravě do tohoto elementu nepatří, žádné odkazy zde být také nesmí.
Vyzkoušejte si Mergado Audit XML feedu pro Google Nákupy a pokud se vás některé z těchto chyb elementu g:title týkají, můžete si feed pro Google Nákupy opravit v Mergado Editoru.
Nebudete-li si vědět rady, stačí kontaktovat naši technickou podporu.