Feed Image Editor - Release notes

Prvý release v novom roku sme venovali vylepšeniu užívateľského rozhrania a vyladeniu procesov na pozadí. Veríme, že používanie Feed Image Editora tak pre vás bude ešte príjemnejšie a plynulejšie.

Viac priestoru pre vašu kreativitu :paintbrush: :writing_hand: :rainbow:
Hlavnou vecou, ktorú si všimnete je, že sme zmenili usporiadanie a veľkosť ovládacích prvkov a zväčšili pracovné plátno až o 35 %, čím máte viac priestoru pre vaše kreatívne nápady a kampane.
canvas

Silné nástroje na jednom mieste :muscle: :hammer_and_wrench:
Tlačítka naľavo sme prispôsobili tak, aby ste najpoužívanejšie ovládacie nástroje mali hneď po ruke. Nájdete tam tie, ktoré vám uľahčia základnú manipuláciu so všetkými vrstvami, ako je centrovanie, pootočenie alebo preklopenie.
tlacitka
Prehľadnejší zoznam produktových výberov :mag: :package:
Zmenou prešiel aj ovládací panel napravo. V záložke produkty sa výbery, na ktoré aplikujete šablónu, radia v zozname úplne hore a je u nich uvedený počet produktov.
produkty
Múdra zmena formátu :bulb: :framed_picture:
Ak inzerujete na viacerých platformách, bude sa vám hodiť vytvárať šablóny vo formátoch rôznych rozmerov. Aby ste nemuseli vytvárať tú istú šablónu pre viacero formátov, odteraz sa zmene formátu prispôsobujú aj prvky vo vrstvách.
chytry_format

Vylepšené nastavenia vrstiev :stethoscope: :gear:
Panely nastavenia vrstiev sme navrhli celé nanovo. Ovládacie polia sme usporiadali podľa pracovnej postupnosti, aby ste všetko nastavili rýchlo a efektívne.
nastaveni_vrstev

Výber fontov a štýlov :100: :pen:
V predchádzajúcom release sme pre vás pridali desiatky nových dizajnových fontov. Čo vás určite poteší je, že nanovo ide nastaviť najskôr font a následne jeden z dostupných štýlov a to v živom náhľade.
fonty

Optimalizácia na pozadí :rocket: :surfing_woman:
Zážitok z používania určite pocítite aj v plynulosti celej aplikácie. Mnoho ďalších zmien a úprav, ktoré nie sú viditeľné viedli k tomu, že Feed Image Editor je rýchlejší a stabilnejší.

3 Likes

Zmena veľkosti a farby štítkov a nálepiek
Rozmery štítkov a nálepiek môžete meniť bez nutnosti zachovania pomeru veľkosti. Môžete tiež zmeniť ich farby. Máte tak väčšiu voľnosť prispôsobiť inzerciu presne na mieru vašim produktom.
ezgif.com-video-to-gif (1)
ezgif.com-video-to-gif (2)

Zarovnanie textu
Objavte nové možnosti zarovnávania textu a vytvorte kampaň podľa svojich predstáv. Práca s textom nikdy nebola tak jednoduchá, ako teraz.
zarovnani_textu

Skrývanie vrstiev
Upravili sme pracovné prostredie tak, aby sa všetky vrstvy zobrazovali iba v hraniciach pracovného plátna. Nebudú vás tak rušiť žiadne nechcené prvky a môžete sa plne sústrediť na tvorbu šablóny.
skryvanie_vrstiev

Vlastné rozloženie
V nastavení Formátu pribudla možnosť pridať si vlastné rozloženie. Jedným klikom sa tak dostanete do nastavení, kde si vytvoríte rozloženie podľa vašej fantázie.
Screenshot_20200210_150531

4 Likes

Predstavujeme balík horúcich noviniek v našej appke. :sun_with_face: :rocket:

Predchystané šablóny

Vytvorili sme pre vás grafické šablóny pre ešte jednoduchšiu prácu s produktovými obrázkami. Vyberte si z pestrej ponuky tú, ktorá sa najviac hodí pre daný tovar a typ inzercie. Upravte si farby podľa vašich predstáv, alebo využite farebnú paletu generovanú priamo z produktového obrázku.

sablona_nahled_clean_black sablona_nahled_orange sablona_nahled_black_friday_yellow sablona_nahled_simple_red sablona_nahled_plain_black sablona_nahled_wine_red sablona_nahled_black_friday_red sablona_nahled_simple_green sablona_nahled_dark_blue sablona_nahled_summer

Zoskupovanie vrstiev

Odteraz dokážete viacero vrstiev zoskupiť do jednej. Podržaním CTRL a kliknutím označíte vrstvy a potvrdíte v pravom panely tlačítkom “Vytvoriť skupinu vrstiev”. Hodí sa to, keď v šablóne máte viacero vrstiev, ktoré má zmysel rozdeliť do skupín.
ezgif.com-video-to-gif (2)

Skrývanie vrstiev

Možnosť skrývania vrstiev je ďalšou užitočnou funkciou, ktorá vám uľahčí prácu s vytváraním šablón. Kliknutím na ikonu oka vrstvy hravo skryjete a znova zobrazíte.

ezgif.com-video-to-gif (3)

Poradie vrstiev

Upravili sme usporiadanie vrstiev v zozname. Poradie tak zodpovedá poradiu v editore, čo je oveľa prehľadnejšie.

Nové možnosti formátovania textu

Nad text je v novej verzii aplikácie možné pridať čiaru, podtrhnúť ho alebo preškrtnúť. Preškrtnutie textu určite využijete pri inzerovaní pôvodnej a novej ceny tovaru.

ezgif.com-resize

Prispôsobenie textu u feed elementov

Ak ste do šablóny vkladali s pomocou vrstvy feed element informácie o tovare priamo z feedu, mohlo sa stať, že text bol mimo rámčeka. Často sa to stávalo napríklad v elemente PRODUCTNAME, keďže názvy produktov majú rôznu dĺžku. Po novom je možné nastaviť automatické zmenšenie textu alebo naopak, zväčšenie vrstvy. Už sa tak nestane, aby sa vám text dostal mimo hranice vrstvy.

ezgif.com-crop (3)

3 Likes

Wow! :open_mouth: To je pořádná nálož novinek a suprových! :blue_heart:

Aktuálny release appky prináša veľkú novinku - Diagnostiku. :bar_chart: :stethoscope: :broom:
Scr**eenshot_20200611_091839
V samostatnej sekcii máte prehľad o najčastejších chybách obrázkov vo vašom exporte:

Problémy:

  1. Produkty bez obrázkov
  2. Nedostupné obrázky
  3. Nepodporovaný formát

Varovania:

  1. Znaky v URL adrese obrázku
  2. Vodoznaky v obrázkoch
  3. Alternatívne obrázky
  4. Formát výstupného obrázku

Odporúčania:

  1. Pozícia produktu na obrázku
  2. Obrázky s nízkou kvalitou
  3. Priehľadné pozadie
  4. Produkty s rovnakým obrázkom

K tomu, aby ste tieto chyby napravili, vám pomôžu návody na našom blogu. :muscle:

Kým sa vám to podarí, produkty s chybnými obrázkami hravo dočasne skryjete zo svojho feedu priamo v Diagnostike.
ezgif.com-video-to-gif (6)

3 Likes

V najnovšom release Feed Image Editoru nájdete veľký balík noviniek. :package: :partying_face:

Vytváranie produktových výberov
Veľkou novinkou je možnosť uložiť výsledky vyhľadávania vo filtroch ako produktový výber v Mergade. Doteraz to fungovalo tak, že ak ste vyhľadali vo filtroch obrázky podľa určitých kritérií (napríklad obrázky so špecifickými rozmermi, obrázky na výšku) a tento zoznam ste mohli vyexportovať do .csv súboru. Ak ste chceli z týchto produktov vytvoriť výber v Mergade, museli ste skopírovať z .csv súboru Mergado ID produktov a vytvoriť ho ručne.

Aktuálne si každý výsledok vyhľadávania uložíte ako výber na dve kliknutia. Vo filtroch stačí kliknúť na Uložiť ako výber a daný výber pomenovať. Ten potom nájdete v Mergade aj priamo vo Feed Image Editore. Pre lepšiu prehľadnosť začínajú všetky výbery vytvorené vo Feed Image Editore prefixom FIE.

Screenshot_20200727_091927
Obr. 1: Uloženie výsledkov filtrovania ako výber.

Screenshot_20200727_091955
Obr. 2: Pomenovanie výberu.

Screenshot_20200727_092013
Obr. 3: Zoznam uložených výberov vo Feed Image Editore.

Screenshot_20200727_092136
Obr. 4: Vytvorený výber v Mergade.

Screenshot_20200727_092126
Obr. 5: Vytvorený výber vo Feed Image Editore.

Nové možnosti filtrovania
V produktových filtroch sme upravili filtrovanie podľa dátovej veľkosti, kde sa dá ručne nastaviť interval hodnôt v kB. Nikdy nebolo jednoduchšie vyhľadať obrázky, ktoré kvôli veľkej dátovej veľkosti nespĺňajú podmienky porovnávačov.

Zaoblenie tvarov
U geometrických tvarov sme pridali možnosť zaoblenia rohov. Máte tak väčšiu voľnosť navrhnúť grafiku presne podľa vašich predstáv.

release_cervenec
Obr. 6: Zaoblenie tvarov vo Feed Image Editore.

Vylepšené náhľady
Po rozkliknutí produktu v sekcii Náhľady odteraz prepnete medzi obrázkami pomocou šipiek a to aj tými, ktoré máte na klávesnici.

Screenshot_20200727_090618
Obr. 7: Nové prepínanie náhľadov.

Rozšírené možnosti koláží
Koláže sú skvelou vychytávkou ako inzerovať viacero obrázkov v jednom. Hodí sa to napríklad, ak máte k tovaru alternatívne obrázky. V nastaveniach v editore koláží odteraz vytvoríte vlastné rozloženie pre všetky prednastavené formáty a pre custom formát.

Screenshot_20200727_091722
Obr. 8: Nové možnosti v editore koláží.

Orámovanie obrázkov
Pri inzerovaní darčekov alebo iných vlastných obrázkov využijete možnosť pridať k nim orámovanie. To funguje rovnakým spôsobom ako orámovanie celého produktového obrázku, s možnosťou nastavenia hrúbky a farby.

Screenshot_20200727_093612
Obr. 9: Orámovanie prídavných obrázkov.

Vyhľadávanie chýbajúcich obrázkov
Chýbajúce obrázky predstavujú jeden z najzávažnejších problémov obrazovej inzercie. Téme auditu obrázkov sa venujeme dlhodobo a na našom blogu nájdete návod, ako chýbajúce obrázky dohľadať.

Pre rýchle a pohodlné vyhľadanie chýbajúcich obrázkov sme do sekcie Produkty pridali tlačítko, ktoré ich v produktovej databanke Barcodelookup vyhľadá podľa EAN kódu (ak ho máte u tovaru vo feede dostupný). Databáza obsahuje viac než 226 224 889 EAN kódov a veríme, že v nej nájdete práve tie obrázky, ktoré potrebujete. Obrázky sú v dobrej kvalite, dajú sa voľne stiahnuť a použiť vo vašom feede.

Screenshot_20200727_093952
Obr. 10: Vyhľadávanie chýbajúcich obrázkov.

Screenshot_20200727_094015
Obr. 11: Výsledky vyhľadávania na Barcodelookup.

4 Likes

Hlásime sa s aktuálnymi novinkami vo Feed Image Editore. :dizzy:

Vodiace linky
ezgif.com-video-to-gif (7)
Zarovnanie vrstiev nebolo nikdy tak jednoduché ako teraz. Pomocou vodiacich liniek hravo zarovnáte vrstvu k hranám ostatných vrstiev aj k hraniciam canvasu.

Screenshot_20200827_101746
Funkciu aktivujete/deaktivujete tlačidlom Přichytávat v ľavej časti appky.

Vylepšená práca s vrstvami

Screenshot_20200827_102618
Poradie vrstvy so zdrojovým obrázkom viete odteraz ľahko zmeniť. Hodí sa to v prípadoch, keď chcete ako pozadie použiť vlastný obrázok, fotografiu alebo nejakú jednoduchú textúru.

Nové formáty šablón

Pridali sme nové prednastavené formáty podľa špecifikácií vybraných porovnávačov a sociálnych sietí. Formáty v zozname menia svoje poradie podľa typu exportu, takže navrchu nájdete presne tie pre daný export. Stále máte možnosť vybrať si tiež vlastný formát.

  • Heureka – doporučené rozměry (175 × 175 px)
  • Heureka – maximální rozměry (4096 × 4096 px)
  • Zboží.cz – doporučené rozměry (425 × 400 px)
  • Google Merchants – minimální rozměry (100 × 100 px)
  • Google Merchants – minimální rozměry u oblečení (250 × 250 px)
  • Google Merchants – doporučené rozměry (800 × 800 px)
  • GLAMI – minimální rozměry (500 × 500 px)
  • GLAMI – doporučené rozměry (1500 × 1500 px)
  • FAVI – minimální rozměry (400 × 400 px)
  • FAVI – doporučené rozměry (1000 × 1000 px)
  • BIANO – minimální rozměry (400 × 400 px)
  • BIANO – doporučené rozměry (1500 × 1500 px)
  • Shopalike – minimální rozměry (250 × 250 px)
  • Shopalike – doporučené rozměry (1024 × 1024 px)

Pridanie tieňa
Screenshot_20200827_104040
K vrstvám tvarov nastavíte po novom tieň. Aktivujete ho tlačidlom Stín v nastavení vrstvy a môžete mu nastaviť farbu, posunutie, úroveň rozmazania a priehľadnosť. Tieň pridá vrstvám priestorový efekt, zvýrazní ich a upúta pozornosť.

Úprava zdrojového obrázku

V nastaveniach formátu viete zmeniť jas, kontrast, gamma a automatické vyváženie farieb zdrojového obrázku. Hodí sa to napríklad pri produktoch, ktoré majú bielu farbu a sú na bielom pozadí. Vhodnou zmenou kontrastu budú tieto produkty výraznejšie a nebudú splývať s pozadím.

Upozornenie na chýbajúce hodnoty v elementoch
Screenshot_20200827_104141
Ak máte vo vašom feede pri niektorých produktoch prázdne hodnoty elementov a vykresľujete ich do obrázkov (napríklad názov produktu alebo cenu), Feed Image Editor vás na tieto prázdne hodnoty upozorní. V zozname šablón nájdete u každej z nich upozornenie na prázdne elementy.

Screenshot_20200827_104226
Aby ste zistili, pri ktorých produktoch vám elementy chýbajú, použite v sekcii Produkty filter Prázdne elementy.

Nové samolepky pre dopravu zdarma
Screenshot_20200827_104302
V tomto release sme nezabudli ani na obsah. Pridali sme pre vás niekoľko nových samolepiek do sekcie Doprava zdarma. Vyberte si tú, ktorá najviac vystihuje spôsob dopravy, vaše produkty alebo váš e-shop.

3 Likes

Mám radosť, že vám môžem predstaviť veľkú novinku vo Feed Image Editore, na ktorej sme pracovali niekoľko posledných týždňov. :hugs:

Je to zväčšenie rozlíšenia obrázkov. Pomôže vám vylepšiť rozlíšenie malých, nekvalitných obrázkov, ktoré nespĺňajú požiadavky porovnávačov na minimálne rozmery v pixeloch. :rocket:

upscale_ukazka

Využívame na to umelú inteligenciu :brain: a veríme, že vám táto nová funkcia bude nápocná a navráti hromadu produktov do inzercie :chart_with_upwards_trend:, ktoré by sa tam inak kvôli nesplneniu podmienok nedostali.

Podrobnosti spolu s návodom :bulb: ako zväčšenie rozlíšenia krok po kroku nastaviť nájdete v tomto článku.

A to nie je všetko. :wink: Okrem tejto veľkej pecky vás určite potešia aj :star2: ďalšie skvelé novinky, ktoré sme do appky pridali:

  • Nová vrstva :abc: :wavy_dash:Text po krivke vám rozšíri kreatívne možnosti práce s textom.
    52_zaruka

  • :bulb: Interakívny pomocník vám vždy našepká, ako ďalej, keď si nebude vedieť rady.
    Screenshot_20210520_105958

  • Možnosť hromadne pridať tieň a odraz na zdrojové produktové obrázky.
    64_zbozak_stin
    66_zbozak_odraz

  • Upravená a vyladená :hammer_and_wrench: Diagnostika

  • Notifikácia na :man_technologist: :woman_technologist: aktuálny dátum online školenia

  • Notifikácia na možnosť rezervovania :handshake: individuálnej online konzultácie

  • Zmena prednastaveného výstupného formátu obrázkov na :framed_picture: .jpeg

  • Možnosť meniť veľkosti vrstiev a canvasu kolieskom myši :computer_mouse:

  • Opravy chýb a mnoho ďalších drobných vylepšení.

6 Likes

Wow! :open_mouth: To jsou peckovní novinky :1st_place_medal: , skvělá práce! :clap:

2 Likes

Odstráňte pozadie obrázkov a využite ďalšie praktické novinky :mega:

  • Odstránenie pozadia :city_sunrise: :arrow_right: :department_store:
    Najväčšou novinkou, ktorú prinášame, je možnosť hromadne odstrániť pozadie obrázkov produktov a to doslova jedným klikom. Funkcia sa bude hodiť práve v prípadoch, ak máte farebné pozadie obrázkov, keďže veľká časť tovarových porovnávačov vyžaduje výhradne biele.

Najprv sa pozadie odstráni a zostane transparentné. To môžete v ďalšom kroku hravo nahradiť bielym, poprípade doladiť farbu za produktom podľa predstavy. :white_large_square:

  • Rozšírenie podporovaných formátov :infinity:
    Odteraz si môžete Feed Image Editor aktivovať u všetkých typov exportov, ktoré podporuje Mergado. Nový sprievodca prvým nastavením vám pomôže s vyplnením vstupných elementov.

  • Intuitívnejšie UI :handshake:
    Nové usporiadanie pravého panelu vás bude pomocou textových popisov viesť krok za krokom.

Vzhled pravého panelu.

Vylepšený pomocník v ľavom rohu vám našepká akcie, ktoré môžete vykonať. Ak pomocníka nepotrebujete, jednoducho ho vypnete. :arrow_forward: :stop_button:

Tip - zapnut/vypnut.

  • Interaktívna galéria šablón :art:
    Pri voľbe výstupného formátu sa zobrazí predpripravená galéria šablón. V prípade, že vám žiadna nevyhovuje, sa môžete pustiť do tvorby vlastnej. :man_artist:

  • Enterovanie textu :leftwards_arrow_with_hook:
    S vylepšeným zalamovaním textu získate väčšiu kontrolu nad formátovaním a prispôsobíte ho podľa vašich predstáv.

Ak sa rozhodnete funkciu nevyužiť, text zostane zarovnaný v jednom riadku.

  • 40 nových fontov :abc: :capital_abcd:
    Vyberte si z našej ponuky font, ktorý vám najviac vyhovuje. V prípade, že by ste chceli používať taký, ktorý sa v našej databáze nenachádza, kontaktujte nás na našej podpore.

  • Vylepšené vkladanie vlastného obrázka :framed_picture:
    Vrstvy Vlastná sada a Obrázok sme spojili do jednej.

Všetky obrázky, ktoré pridáte, odteraz nájdete uložené v aplikácii a nemusíte ich opätovne pridávať.

  • Mriežka :space_invader:
    Mriežka je umiestnená v ovládacom paneli naľavo a má tri rôzne veľkosti, ktoré si môžete pozrieť v priloženom GIF. Pomocou mriežky dokážete zarovnávať jednotlivé vrstvy podľa vašich predstáv.
    :one: :two: :three:
    Zobrazení mřížky.

  • Contrast checker :eyes:
    Správne zvolenie kontrastu medzi textom a pozadím vám zaručí zvýšenie čitateľnosti.
    V prípade nízkeho kontrastu vám vyskočí upozornenie na zmenu farby. Pri správnom doladení výstražný trojuholník zmizne.

:white_check_mark: Okrem týchto zmien sme sa venovali aj odstráneniu chýb a ďalším drobným úpravám.

4 Likes

Zkomprimujte produktové obrázky a ozdobte ich vianočnými šablónami :dizzy:

  • Vianočné šablóny :christmas_tree:
    Odteraz môžete v aplikácii využiť predpripravené vianočné šablóny. Spolu so sezónnymi nálepkami a možnosťou nahrávania vlastných grafických elementov tak vytvoríte inzerciu podľa vašich predstáv. :santa:
    Vánoční šablony.

  • Automatická kompresia obrázkov :robot:
    Zmeňte veľkosť obrázkov automaticky a hromadne, bez straty kvality. Kompresiu nastavíte v troch úrovniach - 100kB, 200kB, 400kB. Následne funkcia vyselektuje obrázky a zníži ich dátovú veľkosť podľa vami zvolenej hodnoty. :clamp:

  • Naznačenie záporného presahu obrázku v editore šablón :black_square_button:
    Pri nastavení záporného presahu produktového obrázku sa vám znázorní šírka jeho presahu. Zobrazovanie presahu môžete mať aktívne alebo neaktívne.

  • Jednoduchšia editácia vrstiev polygón a krivka ⬠
    Veľkosť polygónu a krivky zmeníte kolieskom myši. :mag: Použitím tlačítka Delete odstránite vybratý bod z polygónu. Pri zmene formátu šablóny sa vám objekt prispôsobí.
    Vytvoření polygonu v prostředí aplikace.

  • Nastaviteľný presah dekoračnej čiary textu :abc:
    Dekoračnú čiaru, ktorú umiestníte pod, nad alebo cez text použite s nastavením hrúbky a po novom, aj s vlastným presahom dĺžky.

  • Štítky šablón v zozname produktov :bookmark:
    Pod názvom šablóny nájdete štítky, ktoré vás informujú, či je v nej aktívne odstránenie pozadia a vylepšenie rozlíšenia.

  • Progress bar u šablón :100:
    Status priebehu odstránenia pozadia a vylepšenia rozlíšenia nájdete pod počtom produktov.
    Ak to prebehlo u všetkých správne, stav bude 100%.

  • Úpravy v exporte/importe šablón :wrench:

:white_check_mark: Okrem týchto zmien sme sa venovali aj odstráneniu chýb a ďalším drobným úpravám.

4 Likes

V novoročnom release prinášame skvalitnenie funkcií a doplnenie možností využitia aplikácie Feed Image Editor. Pozrite si novinky ako preddefinované produktové výbery, alebo predpripravené šablóny s možnosťou editácie, ktoré vám pomôžu obohatiť vašu obrázkovú inzerciu. :dizzy:

Vylepšenie rozlíšenia obrázkov :up:

S novoupraveným užívateľským rozhraním a funkciami na pozadí sa môžete tešiť na kvalitnejšie výsledky procesu vylepšenia rozlíšenia.

Živé náhľady textov počas výberu fontov 🗛

Vytvorte textovú vrstvu a pozrite si jej náhľad v rôznych fontoch. Túto možnosť nájdete v pravom panely u každej vrstvy typu text.

Nový náhled fontů.

Nový font Bebas Neue :capital_abcd:

Aktuálne môžete využiť viac ako 100 fontov. Do zásobníku sme pridali Bebas Neue.

Generovanie preddefinovaných produktových výberov :robot:

Pomocou checkboxov si zvolíte výbery, ktoré sa majú v projekte vytvoriť. Následne sa na ne dajú ľahko aplikovať zlepšovacie funkcie bez toho, aby ste museli chybné obrázky filtrovať ručne.

Ako ich nájdete?

  1. Choďte do aplikácie Feed Image Editor.
  2. Na hornom paneli zvoľte možnosť Produkty.
  3. Na pravej strane nájdete Výbery.
  4. Odkliknite možnosť Vytvoriť.
  5. Zobrazia sa vám tieto preddefinované výbery:

Ukázka výběrů.

Nové predpripravené grafické šablóny :new:

V appke nájdete 7 nových grafických šablón. Využite ich pri práci s produktovými obrázkami a ozdobte svoju inzerciu. :ribbon: Postup nájdete v článku Ako pracovať s tematickými obrazovými kampaňami.

Grafické šablóny.

Prispôsobíte si v nich farbu, rozloženie elementov, alebo text.

Možnosť filtrovania obrázkov podľa odtieňa pozadia :art:

:white_check_mark: Okrem týchto zmien sme sa venovali aj odstráneniu chýb a ďalším drobným úpravám.

6 Likes

Nový spôsob odstránenia pozadia a valentínske nálepky vo Feed Image Editore

Z včerajšieho releasu vám predstavujeme dve hlavné novinky - zmena citlivosti odstránenia pozadia a valentíske nálepky. :tada:

:scissors: 3 stupne citlivosti odstránenia pozadia u produktových obrázkov

Zvoľte si sami, ako veľmi má byť pozadie produktu orezané. Odteraz to dokážete urobiť na troch úrovniach - nízka, stredná, vysoká.

Ak sa vám zdá, že pri odstraňovaní zmizla aj časť produktu, nastavte vyššiu citlivosť efektu.
Odstránenie pozadia je tak menej agresívne. A naopak. Ak odstránenie pozadia nebolo dostačujúce, zvoľte nízku citlivosť efektu. Funkcia sa bude snažiť odstrániť všetky fragmenty pozadia.

:heart: Valentínske nálepky

Vytvárajte reklamné kampane ako profík. Skvelou príležitosťou, ako tematicky inzerovať produktové obrázky, je deň svätého Valentína. K ozdobeniu vašej kampane sme vo Feed Image Editor predpripravili 12 valentínskych nálepiek.

Nálepky ľahko zeditujete. Môžete im zmeniť napríklad farbu alebo veľkosť.

:point_right: Viac sa dočítate v článku Vylepšete obrázkovou inzerci pomocí tematických šablon na Valentýna.

:white_check_mark: Okrem týchto zmien sme sa venovali aj odstráneniu chýb a ďalším drobným úpravám.

4 Likes

Vyhladenie orezaných hrán produktov, úprava zoomu, ale aj 22 nových fontov :new:

Po dvoch týždňoch prinášame ďalší release plný vylepšení. :wink: O aké novinky ide tentokrát?

Nová verzia odstránenia pozadia produktov :triangular_ruler:

Okrem toho, že aktuálne môžete pozadie odstraňovať na troch úrovniach citlivosti, pridali sme aj možnosť vyhladenia orezaných hrán produktov.

Zlepšenie výsledkov postrehnete u všetkých obrázkov. Najviac to oceníte v týchto prípadoch:

  • Ak sú obrázky na vstupe v nižšej kvalite, alebo v menších rozmeroch:

  • U produktov, kde ste odstraňovali zložité pozadie prostredia:

  • U produktov, ktoré mali rovnakú farbu ako farba odstráneného pozadia:

Upravený krok :mag: zoom

Priblížte alebo vzdiaľte vrstvy klávesami +/-, šípkami klávesnice, prípade kolieskom myši. :rat: Zoom je zároveň citlivejší a plynulejší.

:bulb: V sekcii Nastavenia: možnosť schovať pomocníka a vypnúť zoomovanie myšou

Pridaná sada nových fontov :capital_abcd:

K aktuálnym fontom pribudlo ďalších 22. Všetky nájdete dostupné aj s náhľadmi vašich textov.

:bulb: V sekcii Nastavenia: možnosť pozrieť si zoznam všetkých dostupných fontov a ich náhľadov v aplikácii

:white_check_mark: Okrem týchto zmien sme sa venovali aj odstráneniu chýb a ďalším drobným úpravám.

6 Likes

Predveľkonočná nádielka od Feed Image Editora

Jarná dávka noviniek v našej aplikácii je tu. :tulip: Máme pre vás nový formát v audite obrázkov, doplnené grafické prvky na veľkonočnú, ale aj univerzálnu tematiku a nevynechali sme ani drobné úpravy, či opravy. :white_check_mark:

Overte si stav obrázkov pre Mall :mag:

Audit obrázkov funguje jednoducho a zdarma. Už do 24 hodín vám na e-mail zosumarizuje všetky problémy, varovania a doporučenia pre produktové fotografie vášho e-shopu. Aktuálne si stav feedu overíte na viac ako dvadsiatich reklamných systémoch, ku ktorým sme po novom pridali formát Mall. :new:
Predchystaný výstupný formát pre Mall nájdete aj vo Feed Image Editore. Ľahko tak vašu inzerciu prispôsobíte jeho požiadavkám a vyhnete sa zle orezaným, alebo deformovaným fotkám produktov.

Rozšírený grafický zásobník: VEĽKONOČNÉ :hatching_chick: AJ UNIVERZÁLNE :bookmark: PRVKY

Tematické kampane sú skvelou inzertnou príležitosťou. Preto v aplikácii nájdete doplnené veľkonočné nálepky, štítky a rámčeky.

Okrem toho sme pridali prvky, ktoré sa vám hodia na každé obdobie. Všetky ľahko upravíte a prispôsobíte podľa potreby.

:point_right: Pre trefnú inzerciu si prečítajte článok: Jak pracovat s tematickými obrazovými kampaněmi.

Nastavte si uhol tieňa pre produktový obrázok :triangular_ruler:

Tieň patrí k efektom, ktoré produktom dodávajú 3D vzhľad. Je to jeden zo spôsobov, ako sa v inzercii odlíšiť od konkurencie. Jeho nová úprava vám ponúka rozšírené nastavenie - okrem posunu do strán ho aktuálne môžete použiť zo všetkých uhlov produktového obrázku.

Ukážka prsteňa a vylepšeného efektu Tieň.

:point_right: Ďalšie tipy na odlíšenie od konkurencie nájdete v článku: Odlište vaše produktové obrázky od konkurence. Máme pro vás několik zaručených tipů.

:star_struck: Všetky doplnky a vylepšenia vyskúšajte už teraz vo Feed Image Editore, alebo v Audite obrázkov.

3 Likes

Vodoznaky v produktových obrázkoch už viac nebudú problém

Sme veľmi radi, že vám môžeme predstaviť dlhoočakávanú novinku. Funkciu na odstránenie vodoznakov :paintbrush:, ktorá dokáže malé zázraky. A nie len to. V tomto release sme požiadavkám zbožákov prispôsobili aj možnosti kompresie :scroll:. Nižšie nájdete podrobnejšie ukážky, ako to vo Feed Image Editore vyzerá. :point_down:

Odstránenie vodoznakov :partying_face:

Mnoho e-shopárov trápia prodkutové obrázky s vodoznakmi, keď chcú svoj tovar predávať cez rôzne reklamné systémy. Podľa výsledkov nášho auditu, vodoznaky predstavujú 45 % zo všetkých prekážok v inzercii. S novou funkciou vás ale ochranné prvky na fotkách trápiť nebudú. Ako to funguje?

Vyberte si produktový obrázok, na ktorom potrebujete vodoznak odstrániť. Bez ohľadu na to, či sa nachádza vedľa neho, alebo priamo na ňom, vyznačte štetcom miesto, ktoré chcete upraviť.

A je hotovo. Aplikácia si takto jednoducho poradí s odstránením rôznych prvkov. Okrem vodoznakov môžete odstraniť napríklad logá, štítky, alebo iný text, či tvary. Produktový obrázok po úprave vyzerá bezchybne a nie je deformovaný. Pozrite si výsledky v ukážkach pred a po:

Kompresia obrázkov podľa jednotlivých tovarových porovnávačov :compression:

Doteraz ste mohli v aplikácii znížiť dátovú veľkosť obrázkov automaticky a hromadne na troch úrovniach: 100 kB, 200 kB, 400 kB. Aktuálne k nim pribudol nový zoznam:

  • 2MB (Heureka, Mall, Nabava)
  • 5MB (Alza, Modio, Domodi)
  • 8MB (Instagram, eMAG)
  • 16MB (Google Merchant, ÁrGép)
  • 30MB (Facebook 1:1)

Možnosť upraviť veľkosť obrázkov nájdete v Nastaveniach, konkrétne v Nastaveniach projektu. Vyberte si z dostupných porovnávačov a uložte.

:white_check_mark: Okrem týchto zmien sme sa venovali aj odstráneniu chýb a ďalším drobným úpravám.

6 Likes

Nový spôsob sťahovania obrázkov, export s priehľadným pozadím, preklady šablón a iné drobné zmeny :new:

Z posledných menších releasov máme pre vás súhrn toho najdôležitejšieho. Pozrite si, na akom princípe sa sťahujú obrázky z e-shopu do aplikácie, ako v exporte pracovať s priehľadným pozadím a ktoré šablóny sú dostupné v rôznych jazykoch. :star2:

Sťahovanie obrázkov pri zmene URL adresy :arrow_down:

Štandardne sťahujeme obrázky z e-shopu do Feed Image Editora priebežne, aby bola vždy zaručená ich aktuálnosť. Odteraz je možné zapnúť funkciu, ktorá bude z e-shopu do aplikácie sťahovať obrázky iba vtedy, ak sa zmení URL adresa. Ak máte veľa obrázkov, táto funkcia zníži záťaž na strane e-shopu. Ak obrázok aktualizujete a URL adresa sa nezmení, do aplikácie sa nedostane a ostane pôvodný.

Priehľadné pozadie výstupného produktového obrázku :white_large_square:

Odstráňte pozadie, nechajte ho priehľadné a odošlite na export. Vo výstupe si nastavte formát obrázkov v .png. Do inzercie sa obrázky dostanú s priehľadným pozadím.

Preklady náhľadových obrázkov vo vzorových šablónach

:uk:, :czech_republic:, :slovakia:, :poland:
Najnovšie šablóny nájdete preložené do angličtiny, češtiny, slovenčiny a poľštiny.

Fix progres baru pre šablóny typu Odstránenie pozadia :hammer:

Zrýchlenie načítania stránky s diagnostikou po častiach :running_man:

:white_check_mark: Okrem týchto zmien sme sa venovali aj odstráneniu chýb a ďalším drobným úpravám.

3 Likes

Zjednodušená práca s produktovými obrázkami a vylepšenými možnosťami :tada:

Z horúceho letného releasu vyberáme 6 noviniek, ktoré by nemali uniknúť vašej pozornosti. Nastavenie priehľadnosti, nahrávanie väčšieho počtu obrázkov, či zmeny u fotografii v kolážach.

Nové možnosti nastavenia priehľadnosti produktového obrázku :eyes:

Zmeňte priehľadnosť hlavného obrázku. Túto funkciu nájdete v štvrtej karte. Zapnite ju pomocou jedného tlačidla. Citlivosť nastavíte posunutím slideru.

Nastavenie priehľadnosti ľubovoľného produktového obrázku z koláže :ghost:

Koláže odteraz nájdete vo vylepšenej podobe. Na pravej strane sa vám zobrazí ich náhľad. Ak chcete, aby pôsobili zaujímavejšie, môžete spriehľadniť alternatívne obrázky. Hlavný obrázok tak zvýrazníte.

Nahrávanie viacerých obrázkov naraz :infinity:

Ak ste do aplikácie chceli nahrať vlastné obrázky, šlo to len po jednom. Po tomto release naraz nahráte toľko obrázkov, koľko potrebujete. Funguje to rovnakým spôsobom, ako predtým - pridaním ďalšej vrstvy.

:point_right: TIP

V editore koláží máte v alternatívnych obrázkoch možnosť pridať uhol obrázku. Hravo ich tak natočíte do smeru, ktorý potrebujete.

Klávesové skratky :keyboard:

Ovládajte aplikáciu pomocou klávesových skratiek, ako sú: copy/paste, undo/redo, natočenie obrázku, …

Načítanie náhľadového obrázku podľa Mergado ID / ITEM_D :bulb:

Vyberte si, ktorý produktový obrázok sa vám zobrazí v produktovom náhľade. Zvolíte ho v tretej karte, cez ID / ITEM ID. V prípade, že nechcete konkrétny obrázok, na ľavej strane nájdete kocky, ktoré vám vždy jeden náhodne ukážu.

Fix počtu alternatívnych obrázkov a fotografií v kolážách :abacus:

Navýšli sme počet alternatívnych obrázkov v jednej koláži. Dokopy tak môžete dať 20 fotografií (19 alternatívnych a jednu hlavnú.)

:white_check_mark: Okrem týchto zmien sme sa venovali aj odstráneniu chýb a ďalším drobným úpravám.

4 Likes

Náhľady v galérií šablón a kolážach, nové podporované formáty a automatické usporiadanie šablón :tada:

Dátum a čas nasadenia: 19. 7. 2022 14:17

V balíku noviniek posledného releasu prinášame vylepšené náhľady produktových obrázkov. Možnosť nastaviť priehľadnosť ľubovoľnej vrstvy a zapnutie automatického usporiadania šablón. Taktiež sme pridali nové výstupné formáty, ktoré nájdete nielen v aplikácii, ale aj v Audite obrázkov. Aké? Ukážeme vám nižšie. :slightly_smiling_face:

Náhľady obrázkov v galérií šablón :eyes:

Pozrite si, ako váš produkt vyzerá v predpripravených šablónach, ktoré nájdete v aplikácii. Postup je nasledovný:

  • Vytvorte novú grafickú šablónu
  • Zvoľte Produktový výber
  • Vyberte výstupny formát
  • Zobrazia sa vám dostupné šablóny

Veľkou výhodou je úprava šablón podľa vašej potreby. Pridajte prvky, odoberte nehodiace sa alebo prispôsobte farbu a font.

Náhľady obrázkov v kolážach :eyes:

Možnosť zoskupiť viacero obrázkov je skvelým spôsobom, ako ukázať detaily, či komponenty produktu. Alternatívne obrázky jednoducho pridajte k hlavnému, ak ich máte dostupné. Ak nie, nezobrazia sa.

:point_right: ako vytvárať koláže sa dozviete v tomto článku

Pri tvorbe koláží si prezrite, ako obrázky vyzerajú spoločne. Nájdete to v treťom kroku editácie, po voľbe Koláž.

Automatické usporiadanie poradia šablón :reorder:

Táto možnosť vás poteší ak:

  • Máte viacero hotových šablón a neviete zvoliť ich správne poradie
  • Chcete šablónu aplikovať na rôzne Produktové výbery

Zlatým pravidlom pri manuálnom nastavení poradia je zoradiť ich zhora nadol, podľa počtu produktov v produktovom výbere, na ktorý je šablóna aplikovaná. Teda od najmenšieho, po najväčší.

Ak chcete, aby to za vás urobila aplikácia, zakliknite Automatické usporiadanie poradia šablón. Vaše šablóny sa usporiadajú podľa počtu v Produktovom výbere. Pri neskoršej zmene počtu produktov (pribudnú vám do feedu nové / schováte tie, ktoré nechcete mať v inzercií), sa poradie prispôsobí. Naopak, s jasnou predstavou o tom, ako má vaše poradie šablón vyzerať, funkciu zapínať nemusíte.

:point_right: hlbší náhľad nájdete v článku Nastavte si hierarchické pořadí šablon ve Feed Image Editoru

Nové podporované systémy :new:

Do rodiny podporovaných reklamných systémov pribudli ďalšie tri: Snapchat, Pinterest a Kaufland. Nájdete ich v editore v nastavení výstupného formátu obrázkov. Ide o predpripravené a aktuálne rozmery, ktoré by mali vaše produktové obrázky spĺňať.

Okrem toho, že aplikácia automaticky a hromadne prispôsobí rozmer, tak v prípade potreby, ich skomprimuje (zmenší dátovú veľkosť), aby sa bezproblémov dostali do inzercie.

Všetky tri formáty nájdete v Audite obrázkov. Prostredníctvom neho si tak jednoducho skontrolujete stav vašich produktových obrázkov.

Priehľadnosť ľubovoľnej vrstvy :ghost:

Spriehľadnite rôzne prvky počas tvorby vašej šablóny. Využite to napríklad na hlavný, alebo alternatívny obrázok, logo firmy (ako vodoznak), text, a pod.

:wrench: Venovali sme sa aj odstráneniu chýb a ďalším drobnostiam.

3 Likes

Vylepšenie grafických možností, viac ako 20 predpripravených šablón a ich nové kategórie, či nálepky :tada:

V tomto release sme sa okrem odstránenia drobných chýb zamerali najmä na rozharanie aplikácie po grafickej stránke. Pozrite si, aké možnosti vo Feed Image Editore pribudli. :dizzy:

Editovateľné šablóny :new:

Pripravili sme pre vás šablóny, ktoré ľahko prispôsobíte vašej predstave o obrázkovej kampani. Ich živé náhľady sa vám v aplikácii zobrazia na pravej strane po výbere formátu. Pozrite si príklad, ako ich upraviť z pôvodnej verzie.

Kategórie šablón :clipboard:

Pravidelne pridávame nové šablóny . Aby bol pre vás výber jednoduchší, rozdelili sme ich tematicky do kategórií - podľa typu kampane.

Nálepky: jesenné :maple_leaf: , zimné :snowman: a hodnotenie :star:

Vyberte si z novej série nálepiek. Odteraz tam nájdete nové v zimnej a jesennej tematike. Okrem toho pribudla zložka hodnotenie. V nej si vyberte počet hviezdičiek, ktoré váš produkt dostal, napríklad od zákazníkov.

Uzamykanie vrstiev :lock::unlock:

Ak pracujete s náročnejšími grafickými šablónami, ktoré obsahujú viac elementov, určite oceníte možnosť uzamknúť jednotlivo pridané vrstvy. Uzatvoreným zámkom pozastavíte všetky pohyby (úpravy), takže daná vrstva ostane na mieste bez zmeny. Vy zatiaľ môžete pracovať s ďalšími. Ak potrebujete vrstvu upraviť, stačí ju opäť odomknúť. Uzamknúť môžete neobmedzený počet vrstiev.

:point_right: TIP

Pozrie si článok 10 grafických šablón ako inšpirácia pre inzerciu na Facebook, Instagram či Snapchat a využite ich pri tvorbe vašich obrázkových kampaní.

3 Likes