Běží váš e-shop na Shoptet Premium? Přes Mergado Marketplaces můžete importovat objednávky z marketplaces přímo do vašeho e-shopového řešení. Synchronizace objednávek probíhá každých 5 minut a do Shoptetu se importují nové objednávky ve stavu “Neodesláno”. Ve směru z Mergado Marketplaces do Shoptetu, dochází k synchronizaci statusů:
- “Neodesláno”
“Nevyřízená”
- “Odesláno”
“Objednávka vyřízena”
- “Zrušeno”
“Zrušena”
Jak spustit import objednávek do Shoptet Premium?
1. Vytvořte API klíče🗝️
V administraci Shoptet Premium jděte do Propojení > Private API
a přidejte si nový privátní token.
2. Propojte Shoptet Premium s Mergado Marketplaces 
V Mergado Marketplaces přejděte do sekce Napojení a vyberte napojení na Shoptet Premium. Zde stačí vyplnit dříve vygenerovaný API token a napojení se úspěšně spustí.
2. Aktivujte synchronizaci 
Přejděte do sekce Objednávky > Aktivace a aktivujte synchronizaci a uložte změny. Synchronizaci můžete na stránce aktivace kdykoliv jednoduše pozastavit.
Systém správy objednávek nesynchronizuje zpětně. Nemusíte se tedy bát, že by spuštěním byl váš systém zaplaven všemi předchozími objednávkami.
Důležité informace:
- Produkty se na váš Shoptet katalog párují podle shody “ID produktu” v Mergado Marketplaces a “Kód produktu” v Shoptetu katalogu.
- Sazba DPH se u produktů napárovaných na váš katalog propíše přímo z něj, v případě nenapárovaných produktů se použije defaultní sazba DPH z vaší Shoptet administrace
- Pro import objednávek v cizí měně si musíte v Shoptet administraci v sekci “Nastavení” → “Základní nastavení” → “Měny” cizí měny povolit
Pokud narazíte na potíže nebo budete mít nápad na zlepšení, dejte vědět na support mergado@mergado.cz nebo zde na fóru. Děkujeme!