Přehled (některých) nápadů co bychom mohli ppc-wolf naučit. Pokud se vám nápad líbí, klikněte mu hlas. Počet hlasů má vliv na to jakým kouskům PPC Wolfa naučíme a v jakém pořadí.
Děkuji.
Přehled (některých) nápadů co bychom mohli ppc-wolf naučit. Pokud se vám nápad líbí, klikněte mu hlas. Počet hlasů má vliv na to jakým kouskům PPC Wolfa naučíme a v jakém pořadí.
Děkuji.
Nápad č. 1
Jak v google-ads tak sklik očekává PPC Wolf že účet ke kterému přístup nasdílíte je přímo nositelem reklamních kampaní. Neumí načíst nadřazené (obvykle agenturní) MCC účty.
Při návrhu jsem považoval užití MCC účtů za bezpečnostní riziko pro uživatele. Pokud nasdílí uživatel přístup do MCC účtů, má napojená technologie obvykle přístup k datům všech podřízených účtů.
Pokud by uživatelem byla např. on-line marketingová agentura, která má přístup ke Google Ads účtům klientů 111, 222 a 333, nasdílí-li do svého MCC účtu přístup a vybere data z účtu 111, napojený software může přistupovat také k účtům klientů 222 a 333. Ti ale k tomu nemuseli dát svolení.
Klienti se občas pokoušejí napojit MCC účty a ono to ve Wolfovi nejde.
Implementovat do Wolfa podporu MCC účtů. K ověření by došlo obvyklým způsobem. Dále by v natavení reklamního systému ve Wolfovi uživatel vybral do kterého účtu se mají kampaně posílat.
Alternativou je výběr účtu až v nastavení kampaně s tím, že by jedna instance mohla posílat data do více účtů. To by však šlo řešit i umožněním napojení např. “více Skliků”, “více Google Ads” do jedné instance Wolfa.
Nápad č. 2
Prvky které rozšiřují inzerát. Zobrazují se pod ním a mohou obsahovat doplňkové informace. Jsou nepovinné. Inzerát je s nimi větší, výraznější a navyšují jeho účinnost. V Skliku jsou typu popis a odkaz a liší de facto pouze tím, zda obsahují URL. V Google Ads je typů více.
Rozšíření lze spravovat na úrovni kampaně nebo sestav. Nyní může uživatel ručně naklikat rozšíření na úrovni kampaně. Zavedení do PPC Wolfa by umožnilo hromadnou tvorbu rozšíření přesně na míru dané sestavy.
Nebudu rozepisovat podrobně. Pro uživatele by vznikla nová (nepovinná) agenda v průvodci tvorbou kampaně, ve správě šabalon, na stránce Sestavy a podstránka se správou rozšíření.