🐺 PPC Wolf NÁPADY NA FUNKCE

Přehled (některých) nápadů co bychom mohli #ppc-wolf naučit. Pokud se vám nápad líbí, klikněte mu hlas. Počet hlasů má vliv na to jakým kouskům PPC Wolfa naučíme a v jakém pořadí.

Děkuji.

Nápad č. 1

:basket: Podpora MCC účtů Google Ads a Sklik

Situace

Jak v #google-ads tak #sklik očekává PPC Wolf že účet ke kterému přístup nasdílíte je přímo nositelem reklamních kampaní. Neumí načíst nadřazené (obvykle agenturní) MCC účty.

Proč tomu tak je

Při návrhu jsem považoval užití MCC účtů za bezpečnostní riziko pro uživatele. Pokud nasdílí uživatel přístup do MCC účtů, má napojená technologie obvykle přístup k datům všech podřízených účtů.

Pokud by uživatelem byla např. on-line marketingová agentura, která má přístup ke Google Ads účtům klientů 111, 222 a 333, nasdílí-li do svého MCC účtu přístup a vybere data z účtu 111, napojený software může přistupovat také k účtům klientů 222 a 333. Ti ale k tomu nemuseli dát svolení.

Problém

Klienti se občas pokoušejí napojit MCC účty a ono to ve Wolfovi nejde.

Řešení

Implementovat do Wolfa podporu MCC účtů. K ověření by došlo obvyklým způsobem. Dále by v natavení reklamního systému ve Wolfovi uživatel vybral do kterého účtu se mají kampaně posílat.

Alternativou je výběr účtu až v nastavení kampaně s tím, že by jedna instance mohla posílat data do více účtů. To by však šlo řešit i umožněním napojení např. “více Skliků”, “více Google Ads” do jedné instance Wolfa.

  • :white_check_mark: ANO, tahle funkce by se mi hodila
  • :heavy_minus_sign: nápad jsem četl, ale nepotřebuji ho

0 hlasující

Nápad č. 2

:paperclips: Rozšíření / sitelinks

Co jsou rozšíření

Prvky které rozšiřují inzerát. Zobrazují se pod ním a mohou obsahovat doplňkové informace. Jsou nepovinné. Inzerát je s nimi větší, výraznější a navyšují jeho účinnost. V Skliku jsou typu popis a odkaz a liší de facto pouze tím, zda obsahují URL. V Google Ads je typů více.

sklik-sitelink

Rozšíření lze spravovat na úrovni kampaně nebo sestav. Nyní může uživatel ručně naklikat rozšíření na úrovni kampaně. Zavedení do PPC Wolfa by umožnilo hromadnou tvorbu rozšíření přesně na míru dané sestavy.

Řešení

Nebudu rozepisovat podrobně. Pro uživatele by vznikla nová (nepovinná) agenda v průvodci tvorbou kampaně, ve správě šabalon, na stránce Sestavy a podstránka se správou rozšíření.

  • :white_check_mark: ANO, tahle funkce by se mi hodila
  • :heavy_minus_sign: nápad jsem četl, ale nepotřebuji ho

0 hlasující