Nápad č. 1
Podpora MCC účtů Google Ads a Sklik
Situace
Jak v google-ads tak sklik očekává PPC Wolf že účet ke kterému přístup nasdílíte je přímo nositelem reklamních kampaní. Neumí načíst nadřazené (obvykle agenturní) MCC účty.
Proč tomu tak je
Při návrhu jsem považoval užití MCC účtů za bezpečnostní riziko pro uživatele. Pokud nasdílí uživatel přístup do MCC účtů, má napojená technologie obvykle přístup k datům všech podřízených účtů.
Pokud by uživatelem byla např. on-line marketingová agentura, která má přístup ke Google Ads účtům klientů 111, 222 a 333, nasdílí-li do svého MCC účtu přístup a vybere data z účtu 111, napojený software může přistupovat také k účtům klientů 222 a 333. Ti ale k tomu nemuseli dát svolení.
Problém
Klienti se občas pokoušejí napojit MCC účty a ono to ve Wolfovi nejde.
Řešení
Implementovat do Wolfa podporu MCC účtů. K ověření by došlo obvyklým způsobem. Dále by v natavení reklamního systému ve Wolfovi uživatel vybral do kterého účtu se mají kampaně posílat.
Alternativou je výběr účtu až v nastavení kampaně s tím, že by jedna instance mohla posílat data do více účtů. To by však šlo řešit i umožněním napojení např. “více Skliků”, “více Google Ads” do jedné instance Wolfa.
- ANO, tahle funkce by se mi hodila
- nápad jsem četl, ale nepotřebuji ho