Element g:additional_image_link

Základní informace

Element g:additional_image_link není povinný, pokud však vyplněný je, obsahuje adresu odkazu na další obrázek produktu, který není hlavní. Může jít o pohled z jiného úhlu nebo ukázku celého balení produktu nebo zvýraznění části produktu. V této adrese nesmí být mezery ani diakritika. Adresa dalšího obrázku musí být v rámci feedu unikátní. Maximální délka URL adresy dalšího obrázku je 2000 znaků.

Element g:additional_image_link může být ve feedu u produktů vícekrát, nejvýše 10 krát.

Doporučené rozměry dalších obrázků, jejich minimální rozlišení i maximální datová velikost jsou stejné jako pro hlavní obrázek produktu v g:image_link.

Elementy související s g:additional_image_link, které lze ve feedu také použít:

  • g:image_link - adresa hlavního obrázku produktu
  • g:is_bundle - pokud označíte produkt jako vámi vytvořený balíček různých produktů, další obrázky mohou zachycovat jednotlivé produkty obsažené v balení nebo jejich části
  • g:multipack - pokud jste několik stejných produktů seskupili do balíčku, který prodáváte jako jeden produkt, můžete v g:additional_image_link zobrazit celý multipack
  • g:lifestyle_image_link - URL lifestylového obrázku k zobrazení produktů v přirozeném a reálném prostředí
  • g:virtual_model_link - URL adresa 3D modelu produktu (zatím dostupné jen pro obuv a domácí zboží, použití je omezeno na produkty prodávané v USA, což se může časem rozšířit i pro další sortiment a další země)

Časté dotazy

  • Jak rozdělit adresy obrázků oddělené oddělovačem na samostatné?
  • Jak přidat další doplňkový obrázek k produktům ve feedu?
    • Například pomocí pravidla “Přidat hodnotu vícenásobného elementu” nebo pomocí pravidla typu “Přepsat” s uvedením konkrétní pozice.
      Poznámka: pokud potřebujete pracovat s posledním doplňkovým obrázkem, je možné se na něj odkazovat pomocí funkce @@MAX_POSITION, další informace najdete v příspěvku: POSITION - poslední výskyt?
  • Jak prohodit dva obrázky mezi sebou, například hlavní a první doplňkový obrázek?
    • Na tohle máme předchystanou automatizaci, kterou najdete v levém menu Google Nákupy projektu: Automatizace → vyhledejte si text: Prohození hodnot u dvou elementů
  • Jak vynutit aktualizaci dalších obrázků v Google Nákupech?
    • Pomocí pravidla Přepsat doplňte za URL adresy obrázků znak # a nějaký text, např. #new. Pro Google Nákupy tak budou adresy obrázků nové, a stáhne si obrázky hned znovu.
      Poznámka: změníte-li obrázek, ale necháte jeho URL totožnou, může trvat až šest týdnů, než Google změnu sám detekuje.
  • Jde ve feedu hromadně upravit rozměry obrázků?
  • Jak odstranit vodoznak či rámeček u obrázků?

Nápověda k elementu g:additional_image_link

  • K tomuto elementu další nápovědu zatím nemáme, sledujte proto štítek g:additional_image_link na našem fóru, kde se mohou objevit dotazy uživatelů Mergada a jejich řešení, viz: Téma g:additional_image_l.

Pokud by vás k elementu g:additional_image_link zajímalo něco konkrétního, napište nám váš dotaz níže do vlákna nebo na e-mail technické podpory.

Co kontroluje Mergado Audit u elementu g:additional_image_link

  • Zda není hodnota v g:additional_image_link duplicitní, tj. zda jsou adresy obrázků unikátní pro každý produkt ve feedu.
  • Audit hlídá také správný formát g:additional_image_link adresy
  • Kontroluje maximální délku adresy v g:additional_image_link, která je 2000 znaků.

:bulb: Vyzkoušejte si Mergado Audit XML feedu pro Google Nákupy a pokud se vás některé z těchto chyb elementu g:additional_image_link týkají, můžete si feed pro Google Nákupy opravit v Mergado Editoru.

:arrow_right: Vyzkoušejte si zdarma Audit obrázků produktového feedu pro Google Nákupy!
Zjištěné chyby je možné opravit v Mergado Editoru , případně v kombinaci s doplňkovou aplikací na úpravy produktových obrázků Feed Image Editor :framed_picture:.

:ring_buoy: Nebudete-li si vědět rady, stačí kontaktovat naši technickou podporu.