Element SHOPITEM

Základní informace

SHOPITEM je obalovací element produktů. Je ve feedu tolikrát, kolik máte produktů. Máte-li u produktů varianty, např. velikosti oblečení, objem lahvičky parfému apod., každá varianta produktu musí mít svůj vlastní SHOPITEM. Heureka vyžaduje uvádět varianty produktů jako samostatné položky ve feedu.

Časté dotazy

  • Je možné obalovací element SHOPITEM v Mergadu změnit?
  • Pokud vstupní feed obsahuje sloučené varianty, rozdělí se takové položky na samostatné SHOPITEM samy?
    • Ano, je však třeba zvolit vhodný vstupní formát v průvodci vytvoření nového projektu. Např. pro Shoptet, Upgates, Malfini a další integrace, které umí generovat varianty sloučené, je třeba zvolit jako vstupní formát v Mergadu verzi daného formátu s označením: “varianty produktu jako samostatné položky”:


      Ukázka výběru vstupního formátu (v průvodci vytvoření nového projektu)

      To zajistí, že případné variantní produkty ze vstupního feedu budou automaticky při importu do Mergada rozděleny na samostatné SHOPITEM.

Nápověda k elementu SHOPITEM

  • K tomuto elementu další nápovědu zatím nemáme, nebývá k němu mnoho dotazů. Pokud by vás přece jen něco zajímalo, napište nám prosím váš dotaz níže do vlákna nebo na e-mail technické podpory.

Co kontroluje Mergado Audit u elementu SHOPITEM

  • Zda produkty ve feedu obsahují uvnitř elementů <SHOPITEM></SHOPITEM> nějaká data (a nejedná se tak o “prázdné produkty”).
  • Zda není některý z elementů ve feedu mimo obalovací elementy položky <SHOPITEM> a </SHOPITEM>.

:bulb: Vyzkoušejte si Mergado Audit XML feedu pro Heureku a pokud se vás některé z těchto chyb elementu SHOPITEM týkají, můžete si feed pro Heureku opravit v Mergado Editoru.

:ring_buoy: Nebudete-li si vědět rady, stačí kontaktovat naši technickou podporu.

1 Like