chtěl bych se poradit ohledně propisování elemntu PARAM u produktů na Heurece. Mám jeden produkt, který má více variant - příchutí. Ve výpisu prodejců se mi ale po rozkliknutí příchutí do příchutě propisuje jiná hodnota, než je v názvu. Příklad: mám produkt Bodylab Vanilkový protein, ale v příchuti mi to píše Ledová káva.
I dnes se zobrazuje na Heurece špatně. Čerstvým přegenerováním to tedy asi nebylo (pokud u vás Heureka zrovna nemá problém se zpracováním feedu).
Koukněte na vstupní a výstupní elementy u postižených produktů.
Jsou parametry špatně už na vstupu? Pokud jsou na vstupu správně nebo chybí, tak je něčím přepisujete na špatnou hodnotu (pravidlem nebo manuální úpravou).
Mohla by to být aplikace pravidla na všechny varianty produktu výběrem přes část elementu PRODUCT nebo PRODUCTNAME, případně přes ITEMGROUP_ID.
Tip: Při hledání pravidel, které se na produkt aplikují může pomoci dočasné zapnutí funkce Průchod pravidly. Po zaškrtnutí u produktu a přegenerování feedu vám ukáže, jaká pravidla se na produkt aplikují. Až budete mít nalezeno, průchod pravidly zase vypněte.
Díky za tip. Zkusil jsem průchod pravidly a jediné, které přepisuju pravidlem, jsou odstranění HTML značek z DESCRIPTION, nastavení Heureka CPC a úprava CATEGORYTEXT.
Parametry vypadají v pohodě. Kromě příchutě, která jde vídět ve screenu, tam je ještě asi 12 dalších příchutí přes PARAM|Příchuť|1-12. To by na to snad nemělo mít vliv, protože to se propisuje automaticky z Shoptetu a u ostatních produktů to nevadí.
U ostatních produktů vám skutečně funguje rozdělení na varianty v rámci produktových karet Heureky, když máte všechny varianty uvedeny v rámci jednoho ITEM_ID?
S tímto postupem jsem se ještě nesetkal a podle Heureky by ani neměl fungovat viz Blog | heureka!group
Do Heureky by se měla každá varianta posílat jako samostatné ITEM_ID - tedy jedna položka ITEM_ID pro jednu příchuť.
Používáte na vstupu Shoptetí feed pro Heureku? Napadá mě, jestli na vstupu nemáte Facebook feed, který by nemusel být kompatibilní s Heureka standardy.
Děkuji.
Lepší by bylo zobrazení Elementy než toto zjednodušené + odkaz na Heureku o jaký e-shop se jedná.
Pokud je tam více stejných elementů příchuť, tak si Heureka max. jeden z nich vybere (tipuju první) a ten použije. Pokud to cele nezahodí.
Jinak se kloním k Martinovi, že X variant v jednom produktu by nemělo procházet. Každá varianta je jeden produktu a spojuje je právě to ITEMGROUP_ID. Každý takový produkt by měl mít právě jednu hodnotu parametru příchuť.
Produkty jsou propojené ITEMGROUP_ID. Zkusím skrýt ty zbytečné příchutě a uvidím. Existuje nějaké pravidlo, přes které můžu skrýt 10 elementů najednou jen u daného výběru? Myslím PARAM|Příchut1,2,3 atd.? Díky
Skrýt elementy pro daný výběr zřejmě nejde. Buď pro celý feed na stránce Elementy, nebo vyzkoušet pro daný výběr nastavit každému elementu prázdnou hodnotu.
Nastavení prázdné hodnoty elementu prakticky ve výsledku znamená to, že se element u daného produktu tváří skrytě (elementy s prázdnými hodnotami se neexportují).
Jako jediné pravidlo, přes které by u produktu šlo nastavit hodnotu několika elementům najednou, mě napadá Hromadné zkopírování hodnot - s tím, že by se k tomu použil pomocný prázdný element. Tedy vytvořit nový element, např. _EMPTY_VALUE, kterému žádnou hodnotu nedáme. A ten potom použít jako zdroj v novém pravidle.
Asi vyzkouším pro celý feed a uvidím, co to udělá. Nejelegantnější řešení by bylo vypnutí už na straně Shoptetu, ale tam vidím možnost “Zahrnout do XML feedu popisné parametry” a “Zahrnout do XML feedu parametry pro filtrování”. Tím si ale vypnu úplně všechny parametry.
Díky moc za nápad! Zkusil jsem to na jedné kategorii produktů a propisuje to prázdně hodnoty, takže pokud se prázdné elementy neexportují, tak by to mohlo být řešení.