Ahoj, řeším problém, že se u některých produktů ve feedu neakualizovala cena. V původním feedu jsou ceny správně, ale v Mergadu jsou pořád ty staré. Vypadá to, že si část nových cen Mergado nestáhlo. Pak jsem si všiml, že se u vstupního feedu píše “Při stahování souboru vypršel časový limit” a svítí oranžově. V tom bude asi ten zakopaný pes, ale co se s tím dá dělat?
Poradíte, prosím?
1 Like
Ahoj, odpovídal jsem konkrétně do emailu, tady jen pro případ, že by někdo další měl podobný problém, tak pár obecných doporučení, co s tím:
- provést kontrolu na stránce Historie exportu → vyfiltrovat si událost “Import produktů” → podívat se, zda se do Mergada importují nějaké produkty a nejsou tam všude nuly “Produktů: 0”.
Řešení:
Pokud tam všude jsou jen nuly, znamená to, že se do Mergada opravdu neimportují žádná data - buď je špatná URL adresa feedu (viz další bod) nebo se změnil obsah feedu a jsou tam data například v jiné specifikaci (potom je nutné kontaktovat Mergado support pro změnu vstupního formátu).
Jinak Mergado si pamatuje poslední import produktů, který proběhl v pořádku. Vstupní data tedy v Mergadu budou, jen po nějaké době přestanou být aktuální.
- V menu exportu: Nastavení → Obecná nastavení → v poli “Zdrojový soubor” zkontrolovat vstupní URL adresu, zda funguje, vede na soubor s produkty, je možné soubor stáhnout.
Řešení:
Pokud vstupní URL nefunguje, je třeba ji změnit na aktuální a funkční.
1 Like