Ahoj, odpovídal jsem konkrétně do emailu, tady jen pro případ, že by někdo další měl podobný problém, tak pár obecných doporučení, co s tím:
- provést kontrolu na stránce Historie exportu → vyfiltrovat si událost “Import produktů” → podívat se, zda se do Mergada importují nějaké produkty a nejsou tam všude nuly “Produktů: 0”.
Řešení:
Pokud tam všude jsou jen nuly, znamená to, že se do Mergada opravdu neimportují žádná data - buď je špatná URL adresa feedu (viz další bod) nebo se změnil obsah feedu a jsou tam data například v jiné specifikaci (potom je nutné kontaktovat Mergado support pro změnu vstupního formátu).
Jinak Mergado si pamatuje poslední import produktů, který proběhl v pořádku. Vstupní data tedy v Mergadu budou, jen po nějaké době přestanou být aktuální. 
- V menu exportu: Nastavení → Obecná nastavení → v poli “Zdrojový soubor” zkontrolovat vstupní URL adresu, zda funguje, vede na soubor s produkty, je možné soubor stáhnout.
Řešení:
Pokud vstupní URL nefunguje, je třeba ji změnit na aktuální a funkční. 