Návod jak postupovat když do PPC Wolfa chcete posílat jen některé položky (shopitems) z exportu v Mergadu.
Situace
Někdy chcete do kampaně v PPC Wolfovi poslat jen některé položky z exportu v MERGADU.
Problém
Mergado v API do PPC Wolfa neposílá informaci, zda je shopitem na výstupu z Mergado Editoru skrytá či nikoliv. PPC Wolf tedy nerozezná zda je shopitem skrytá.
Řešení
PPC Wolf podporuje výběry MERGADA. Stačí, abyste žádoucí položky měli ve výběru (jednom či více). V praxi jsou nejčastěji tyto dva přístupy.
Výběry dle vlastností položek
Pokud chcete kampaň např. na zboží s vlastnostmi “kategorie = tenisky” a zároveň “výrobce = Nike”, můžete pro toto udělat v MERGADU výběr. Obvykle je takových výběrů hned několik. Kampaně v PPC Wolfovi pak nastavte na dané výběry.
Výběry s použitím elementu
Pokud chcete širší možnosti práce s položkami kampaně, postupujte takto:
- Vytvořte si element. Je pracovní, já ho pojmenuji
STATUS
. Do něj mohu zapisovat různé hodnoty. Já si stanovím např.OK
pro validní položky,error
pro obecné chyby,no
pro položky co jsem z kampaně odstranil ručně, mohli byste si vymyslet celý číselník důvodů ze kterých poznáte proč položku inzerovat nechcete. - Vytvořte v MERGADU výběr na výstup kde hodnota elementu
STATUS
se rovná OK. - Pomocí pravidel zapisujte do elementu
STATUS
hodnoty. Můžete např. prvním pravidlem všude zapsatOK
, pak různými pravidly či ručně zapisovat chyby. Chyby mohou být proto, že zboží inzerovat nechcete (skladová dostupnost, cena, konkurence…), proto že data nejsou validní (název/klíčové slovo je příliš dlouhý) atp. - Kampaň v PPC Wolfovi nastavte na tento výběr.
Závěr
Uvedený postup je jednoduchý a člověk si na něj rychle zvykne. Pokud bystě měli dotazy, nebo zájem o školení PPC Wolfa, napište prosím na support.
Příklady
Příklad výběru položek pro PPC Wolfa v MERGADU.
V PPC Wolfovi lze učinit nastavení výběru v průvodci vytvořením kampaně či v Nastavení kampaně.