Návod jak postupovat když do PPC Wolfa chcete posílat jen některé položky (shopitems) z exportu v Mergadu.
Situace
Někdy chcete do kampaně v PPC Wolfovi poslat jen některé položky z exportu v MERGADU.
Problém
Mergado v API do PPC Wolfa neposílá informaci, zda je shopitem na výstupu z Mergado Editoru skrytá či nikoliv. PPC Wolf tedy nerozezná zda je shopitem skrytá.
Řešení
PPC Wolf podporuje výběry MERGADA. Stačí, abyste žádoucí položky měli ve výběru (jednom či více). V praxi jsou nejčastěji tyto dva přístupy.
Výběry dle vlastností položek
Pokud chcete kampaň např. na zboží s vlastnostmi “kategorie = tenisky” a zároveň “výrobce = Nike”, můžete pro toto udělat v MERGADU výběr. Obvykle je takových výběrů hned několik. Kampaně v PPC Wolfovi pak nastavte na dané výběry.
Výběry s použitím elementu
Pokud chcete širší možnosti práce s položkami kampaně, postupujte takto:
- Vytvořte si element. Je pracovní, já ho pojmenuji
STATUS. Do něj mohu zapisovat různé hodnoty. Já si stanovím např.OKpro validní položky,errorpro obecné chyby,nopro položky co jsem z kampaně odstranil ručně, mohli byste si vymyslet celý číselník důvodů ze kterých poznáte proč položku inzerovat nechcete. - Vytvořte v MERGADU výběr na výstup kde hodnota elementu
STATUSse rovná OK. - Pomocí pravidel zapisujte do elementu
STATUShodnoty. Můžete např. prvním pravidlem všude zapsatOK, pak různými pravidly či ručně zapisovat chyby. Chyby mohou být proto, že zboží inzerovat nechcete (skladová dostupnost, cena, konkurence…), proto že data nejsou validní (název/klíčové slovo je příliš dlouhý) atp. - Kampaň v PPC Wolfovi nastavte na tento výběr.
Závěr
Uvedený postup je jednoduchý a člověk si na něj rychle zvykne. Pokud bystě měli dotazy, nebo zájem o školení PPC Wolfa, napište prosím na support.
Příklady
Příklad výběru položek pro PPC Wolfa v MERGADU.
V PPC Wolfovi lze učinit nastavení výběru v průvodci vytvořením kampaně či v Nastavení kampaně.

