V tomto článku naleznete vysvětlení těch nejčastějších validačních hlášek:
V Allegro katalogu nebyla pod tímto identifikátorem produktu nalezena žádná produktová karta, pro její vytvoření přejděte do sekce ‘Produktové karty’ = Tyto produkty se ještě nenachází v produktovém katalogu Allegra a je tedy nutné pro ně založit produktovou kartu v sekci “Produktové karty”. Podrobný návod naleznete zde.
V Kaufland katalogu nebyla pod tímto EAN kódem nalezena žádná produktová karta, pro její vytvoření přejděte do sekce ‘Produktové karty’ = Tyto produkty se ještě nenachází v produktovém katalogu Kauflandu a je tedy nutné pro ně založit produktovou kartu v sekci “Produktové karty”. Podrobný návod naleznete zde.
Uvedený popis neodpovídá formátu Allegro, místo něj bude použit popis poskytnutý Allegrem, nebo bude nabídka zveřejněna bez popisu produktu = Vysvětlení této validační hlášky a možné řešení naleznete zde.
U nabídky chybí dostupnost, zkontrolujte, zda má dostupnostní feed správný formát a zda se PRODUCT_ID v produktovém a dostupnostním feedu shoduje = V případě této hlášky je možné, že se pod daným PRODUCT_ID v dostupnostním feedu nenachází žádná hodnota, případně v dostupnostního feedu produkt zcela chybí. Pokud se vám tato hláška zobrazila u všech produktů, zkontrolujte formát dostupnostního feedu (Heureka a Mall) a zda se PRODUCT_ID v produktovém a dostupnostního feedu shoduje. Při řešení postupujte následovně:
- Přejděte do sekce validace a klikněte na tuto validační hlášku.
- Zobrazí se nabídky, u kterých STOCK chybí. Zkopírujte si PRODUCT_ID některého z produktů.
- Přejděte do nastavení kampaně a dole si zkopírujte link dostupnostního feedu a ten si otevřete.
- Pomocí CTRL + F vyhledejte zkopírované PRODUCT_ID a zkontrolujte, zda se dostupnost ve feedu nachází či nikoli.
- Zkontrolujte, jestli jste v nastavení kampaně k PRODUCT_ID napárovali správný element z vašeho produktového feedu. Pokud potřebujete napárování změnit, tak stačí v nastavení kampaně rozkliknout sekci elementy, změnit napárování, změn uložit a kliknout na “Synchronizovat produktový feed”.
- Pokud se dostupnost pro daný produkt v dostupnostním feedu nenachází, tak zkontrolujte, zda se například nejedná o vyprodané produkty. Takové produkty stejně nechcete na marketplace vystavit a tato chybová hláška tedy ničemu nevadí.
Na Allegro produktové kartě chybí povinné parametry, přidejte je přes ‘Doplnění produktových karet’ v sekci ‘Produktové karty’ = Na produktové kartě Allegra chybí povinné parametry. Tato hláška se netýká vašich dat, ale dat toho uživatel, který na Allegru produktovou kartu založil a my k ní nyní chceme napojit vaši produktovou nabídku. Tyto parametry můžete doplnit v sekci produktových karet v části “Doplnění produktových karet”. Více informací naleznete zde.
Allegru se nepodařilo najít přesně odpovídající produkt = S touto chybovou hláškou, která se zobrazuje v případě, že se v produktovém katalogu Allegra nachází více produktových karet se stejným identifikátorem, byste se již měli setkávat jen ve výjimečných případech. Naše aplikace zhodnotí stav produktových karet na Allegru a přiřadí nabídku k té nejlépe vyplněné. Pokud ovšem není žádná z produktových karet validní, tak se nabídka k žádné nepřiřadí a zobrazí se ve validaci tato hláška.
Došlo k chybě na straně Allegra: produktová karta v Allegru neobsahuje žádný obrázek, proto nedošlo ke spárování nabídky s produktovou kartou = Naše aplikace nyní posílá na Allegro produktové obrázky, ale posílá je pouze jako obrázky nabídky. Pokud tedy není na Allegru produktová karta v pořádku a chybí v ní nějaké parametry či obrázky, přes naši aplikaci není možné tyto údaje do produktové karty doplnit. Obrázky ale můžete zkusit doplnit manuálně přímo ve vystavovacím formuláři Allegra. Stačí na Allegru přejít do sekce “Vystavit pomocí formuláře”, zadat do vyhledávání EAN daného produktu, zvolit nalezenou produktovou kartu a kliknout na možnost “NAHLÁSIT CHYBNÉ INFORMACE O PRODUKTU”. Následně můžete chybějící obrázky doplnit a návrh Allegru odeslat.
Parametr [shipping_group] není uveden nebo má chybnou hodnotu = Jedná se o chybovou hlášku, která vás informuje o tom, že nemáte správně vyplněné přepravní skupiny v Seller Portalu Kauflandu. Přejděte tedy v Seller Portalu do sekce ‘Nastavení’ > ‘Nastavení dopravy’ a zkontrolujte / přidejte přepravní skupinu. Aplikace automaticky přiřadí k nabídkám vaši výchozí přepravní skupinu.
Pokud Vaše validační hláška nebyla v seznamu obsažena nebo si stále s něčím nevíte rady, neváhejte se na nás obrátit.