MERGADO Marketplaces validační hlášky

V tomto článku naleznete vysvětlení těch nejčastějších validačních hlášek:

Produkt s tímto ID nebyl v Allegro katalogu nalezen = Tyto produkty se ještě nenachází v produktovém katalogu Allegra a je tedy nutné pro ně založit produktovou kartu v sekci “Produktové karty”. Podrobný návod naleznete zde.

Uvedený popis neodpovídá formátu Allegro, místo něj bude použit popis poskytnutý Allegrem, nebo bude nabídka zveřejněna bez popisu produktu = Vysvětlení této validační hlášky a možné řešení naleznete zde.

Uživatel nemá na Allegru podmínky vrácení zboží s názvem: default = Do aplikace jsme již přidali možnost zvolit si požadované podmínky vrácení zboží z Allegra. Stačí přejít do nastavení kampaně, zvolit některé z dostupných podmínek, změny uložit a následně v nastavení kampaně synchronizovat produktový feed.

Uživatel nemá na Allegru reklamační podmínky s názvem: default = Do aplikace jsme již přidali možnost zvolit si požadované reklamační podmínky z Allegra. Stačí přejít do nastavení kampaně, zvolit některé z dostupných podmínek, změny uložit a následně v nastavení kampaně synchronizovat produktový feed.

Uživatel nemá na Allegru ceník dopravy s názvem: default = Do aplikace jsme již přidali možnost zvolit si požadovaný ceník dopravy z Allegra. Stačí přejít do nastavení kampaně, zvolit některý z dostupných ceníků dopravy, změny uložit a následně v nastavení kampaně synchronizovat produktový feed.

Chybí hodnota STOCK elementu, zkontrolujte dostupnostní feed = V případě této hlášky je možné, že se pod daným PRODUCT_ID v dostupnostním feedu nenachází žádná hodnota, případně v dostupnostního feedu produkt zcela chybí. Pokud se Vám tato hláška zobrazila u všech produktů, zkontrolujte formát dostupnostního feedu a zda se PRODUCT_ID v produktovém a dostupnostního feedu shoduje.

Allegru chybí povinné parametry = Na produktové kartě Allegra chybí povinné parametry. Tato hláška se netýká Vašich dat, ale dat toho uživatel, který na Allegru produktovou kartu založil. Naše aplikace aktuálně neumožňuje doplňování povinných parametrů k již existujícím kartám. Tyto parametry můžete zkusit doplnit manuálně přímo ve vystavovacím formuláři Allegra. Stačí na Allegru přejít do sekce “Vystavit pomocí formuláře”, zadat do vyhledávání EAN daného produktu, zvolit nalezenou produktovou kartu a kliknout na možnost “NAHLÁSIT CHYBNÉ INFORMACE O PRODUKTU”. Následně můžete všechny povinné parametry doplnit a návrh Allegru odeslat. Jakmile bude produktová karta na Allegru kompletní, tak se po přegenerování daného produktu v aplikaci Mergado Marketplaces Vaše nabídka ke kartě připojí.

Allegru se nepodařilo najít přesně odpovídající produkt = S touto chybovou hláškou, která se zobrazuje v případě, že se v produktovém katalogu Allegra nachází více produktových karet se stejným identifikátorem, byste se již měli setkávat jen ve výjimečných případech. Naše aplikace zhodnotí stav produktových karet na Allegru a přiřadí nabídku k té nejlépe vyplněné. Pokud ovšem není žádná z produktových karet validní, tak se nabídka k žádné nepřiřadí a zobrazí se ve validaci tato hláška.

Došlo k chybě na straně Allegra: produktová karta v Allegru neobsahuje žádný obrázek, proto nedošlo ke spárování nabídky s produktovou kartou = Naše aplikace nyní posílá na Allegro produktové obrázky, ale posílá je pouze jako obrázky nabídky. Pokud tedy není na Allegru produktová karta v pořádku a chybí v ní nějaké parametry či obrázky, přes naši aplikaci není možné tyto údaje do produktové karty doplnit. A jelikož aplikace pouze napojí Vaši nabídku k již existující produktové kartě, není možné ji zveřejnit.

:exclamation: Pokud Vaše validační hláška nebyla v seznamu obsažena nebo si stále s něčím nevíte rady, neváhejte se na nás obrátit.

2 Likes